09

petak

travanj

2010

Here I'm with you and that's 'till the end my friend..<3

Dva dijela posta. Prvi je ulomak iz mog dnevnika pisan kasno u noći. Slobodno preskočite... Ništa spešl..za jednu osobu, meni je bitno samo da ona pročita...

Image and video hosting by TinyPic

Prvi dio :
Ok sam. I guess. Must be.. For them? Oh God! -.-' Whatever.
Nisam tu zbog tog. Već zbog nje. ^^ I don't know... Sada mi pošalje poruku.. awww, <3. Love her. Bad thing? Let's begin..
Nicole <3
Ne znam ni ja. U zadnje vrijeme malo toga znam. Ako i to. Ali danas sam shvatila koliko ja tu osobu volim. Povrijedila me je par puta, a opet... osjećam po prvi put u životu da me netko zaista voli. Ne znam kako ni zašto. Neke osobe su tu duže itd. I znam da ih vrijeđa to kaj im ne vjerujem...i da me voli i opčenito. Ali ne mogu. >.< S njom je drugačije. Unatoč svemu, obožavam ju. Ni ne zna koliko. Ona je prva osoba kojoj sam rekla sve bez nelagode. Ona je prva i jedina kojoj sam JA u stanju pričati satima, o sveu. Opušteno. Lagano... Samo pričati. Prva kojoj sma mogla reći volim te bez nelagode.. Bez straha.. Tako jednostavno i iskreno.. I ponoviti to 100 puta u danu, i zbilja misliti to svaki put kad kažem. Čini me sretnom, na neki friki način. Kad mi je loše, razgovor s njom pomogne. nikad mi razgovo nije pomogao. >.< pomogne mi to što osjetim da me sluša i da joj je stalo.. I don't know. Osjećam da bih mogla eksplodirati. Želim ju ugušiti u zagrljaju. XD. Bojim se da ju ne izgubim. Na bilo koji način. I kad padnem, za nju sma tu. Znam, ZNAM da nije u redu i fer prema nekima...ali ne mogu si pomoći. Volim sve. I oduvijek sam loša u pokazivanju osjećaja. Znaju to, volim... ali sma.. ne znam..nepovjerljiva i suzdržana. Ljubav je ljubav. Niky je jedina uspjela razbiti moje nepovjerenje i "natjerati" me da pokažem koliko je vrijedna i koliko mi znači. Mnogo puta mi to ne uspije zbog drugih stvari..Ali zna da dajem sve od sebe, i da sam spremna napraviti čudo, opet i opet. ^^ Bilo bi odurno da kažem-predugo sam čekala prijatelja koji će cijeniti sve što dajem.. Jer ne znam i ne mogu reći da to određeni nisu cijenili.. Ali mislim da je Nicole prva koja mi je umjesto hvala pružila zagrljaj. To trebam. To želim.. Volim. Nelly
xxx


Image and video hosting by TinyPic

Drugi dio posta:
Ok... nema veze s prvim dijelom...:D Ovih dana sam.. hmm.. jača.. ^^ i puna energije.. i vrijeme ofc pomaže.. pokušavam ju upiti iz svega.. ^^ Svi imaju svojih uspona i padova...

U zadnje vrijeme manje se bojim... Govorim što mislim.. Kažem im svoje filozofije i stavove...
Mama obično kaže da prekinem s tim.. ali to jesam ja. Ja sma mali vrckasti filozof unutra..^^ Moglo bi se reći da sma mnogim ljudima "otvorila" oči..a svoje sam držala zatvorena..u sobi punoj svjetla, držala sma zatvorene oči i vikala da se bojim mraka...
Kažu da ne možeš pomoći nikome ako ne pomogneš prvo sebi.. Well, njet istina.. možeš pomoći..ali onda se oni hrane tvojim mesom. Hrane se tobom, a ti padaš i padaš i runeš. Ako prvo sebi pomogneš i čvrsto staneš na noge, pomogneš svejedno i drugima.. i kreneš dalje.. well, u svakom slučaju isplativije..:D
Negdjeprije pitala sma se što je život...? Zapravo to pitanje se može shvatiti na mnogo načina.. što znači biti živ? Disati, osjećati, trebati nešto? Pomicati se, rasti? Zašto? Svaka od tih stvari vukla bi za sobom raspravu... S druge strane.. kada već jesmo živi, ako uzmemo to u obzir da dišemo, rastemo, osjećamo, trebamo... itd. Kako MI znamo da smo živi unatoć tome? Osjećate li sebe? Kko dišete.. Kako osjećate.. Osjećate bol? I to znaći da ste živi? Eh...lame.
A opet, tako je ogromna razlika između pojma -život i pojma-živ. Ako se zadovoljimo s tim što znači živ (iako se meni to ne sviđa jer nije analizirano do samog temelja...ali stigne se, to nije danas pitanje)..dakle, čak i ako uzmemo da znamo što znaći biti -živ, što je život?
Vaše teorije? Zanimaju me...
Sama definicija života. Ne pridjevi. To nije definicija života. Ne možete reći- život je sranje. Dakle, ja ću uzeti sranje u ruke i reći imam život? Zamislite lom kada bi to bilo vaše sranje, pa bi imala vaš život u svojim rukama.. xD
Želim definiciju... možda je to gruba riječ za život... ali ipak.. what is life?
Nije laka riječ... Niz događaja između rođenja i smrti? A poslije? A prije?
Ne možete samo tkao nastati iz ničega. Ok, tijelo vam nastaje iz spermija i jajne stanice.. a duša? Iz čega je ona nastala? Ne može nastati iz ničega.. Znači da ste već negdje postojali..kao dio nečega. Je li i to bio život?
Zanimljiva pitanja.. budu mi se još motala po glavi, pa u sljedećem postu možda napišem kaj sam izmotala..:D
Mozgajte..razvijajte se..^^ i najbitnije, volite.
Ja volim. Sve.. <3
Nelly
xxx


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>