05

petak

ožujak

2010

iF i DON'T GO CRAZY TONIGHT...

Well.. If I don't go crazy tonight, I'll go crazy... mah, kao d aje to moguće, već sam luda da luđa ne mogu biti. No dobro. Znam da nisma dugoo pisala, i sva ta sranja.. just, nemam vremena, a ni volje da ne serem sad tu..iam vremena, neam volje.. neam volje ni za pisanje.. pa ovaj post neće biti umjetnički... ovih mjeseci više sma usmjerena na filozofiju... i tkaos e to izmjenjuje.. It'll be long journey... so lets begin..
u zadnje vrijeme lakše se otvaram ljudima.. posljedica čega? Ne znam ni ja. Zadnja knjiga koju sma pročitala bila je "Koji kurac uopće znamo? " i toplo bi ju preporučila svim malim filozofskim umovima..XD Svidjela mi se jako.. nakon nje je došao Aristotel, ali teta u knjižnici već mi je zaračunala 20 kn kazne, koju btw. još nisma otišla platiti. Kad smo već kod 20 kn, danas sma vidjela prejebenu bilježnicu u knjižari. Siva, sa starkama i krilima..i prejebena je, zaljubila sma se u prvi pogled, i htjela ju kupiti, al ostalo bi mi smao 20 bijednih kuna onda, jer je bilj 25 no... i nisam bila sigurna jel će mi biti dosta ak bum morala častiti frendove "kafom" na koju smo išli.. zanimljivo kako ljudi uvijek idu na kavu, ali barem u mojem slučaju, nikad ju ne piju. Ali nema veze.. i tako ja se odvojila od te bilježnice, još su dvije ostale, i neke crne s lubanjama. Jednu sivu sma spremila na dno, planiram sutra po nju. I zaboravih mami kupit poklon za rođ koji je sutra. No divno, nekako ću s eizvući. Čak i ja osjećam tu jebenu recesiju... Ali nebitno.. i tako ja odem napokon do trga i čekam frendicu. I dođe ona, nakon što sma se smrznula ko ne znam ni ja što... i idemo prvo do doktora da podigne neki recept za neke tablete... kod kojeg doktora? I tako ja po prvi put u svom jadnom malom životu sma ušla u ginekološku ordinaciju..xD začuilo me kako sma uspjela razumjeti sve latinske textove pisane po zidovima... Bilo je začudo i ugodno, pobrinuli su se da prostor bude ugodan i topao, s mnoštvom priznanja na zidovima da se osjećate u dobrim rukama. Svaka čast onome koji je osmilio prostor.:) iako ne bih rekla svaka čast sestri, jer smo morali čekati 20 minuta na njen jadan potpis, dok je ona razglabala sa nekom prijateljicom. Moglo bi se reći da sma se uplašila, iapk je to ono... ali već nakon minute sam s eosjećala ugodno... i tkao napokon izađemo, ono fkt napokon i odemo do X-a... e tu počinje ono važno...
Dakle, dođemo do X-a.. uđemo, i sretnemo njenu frendicu i nekog lika.. njenog dečka, od te njene frendice..xd zbunjola da, al ne bi o imenima.. zapravo ni ne znam njegovo ime, nije s epredstavio, nisma imala potrbu pitati. I dobro,s jednemo, pričamo. Oni se zajebavaju. Ja sjedim, i šutim. Nisam imala potrebu ništa reći, i bili su zanimljivi te sma ih slušala. Nisam ni primjetila da se držim drugačije od njih dvije. Obje cigareta u rukama, raširile se ženske..xd i deru. Ja sjedim u kutu, prekriženih nogu, naslonjene glave na ruku i promatram ih. I tako oni pričaju o liku koji je pijan spavao s pijanom ženskom koja mu nije rekla d aima mengu, on nije skužio pa je sišao dfolje sav krvav.. I o nekom kojemu je ženska izdrkala na crnu majicu, pa je sav bitan došao u tajm pod flurescentno svjetlo na početku i ono..fail. i Dođe poznata faca, i sjedne pored nas. I sad.. znam lika, znam mu ime.. znam da smo se upoznali, i gdje... ali da me ubiješ ne znam tko me upoznao s njim. Znam da je on nečiji brat. tj. bila sma s frendicom vani, i nekim likom.. i taj tip je bio brat od tog lika.. znam d akompliciram..xD nevermind, ali još uvijek se ne mogu sjetiti tko me upoznao s njime. i počne on psovati drugome kaj je napravio, da sad neće moći svirati.. A tip fkt lud, ima pirs na koži između palca i kažiprsta.. zato što nitko kao nema.. Xd i na kraju je okrivio nas tri(ponavljam da ja liku ni ime nz) da smo ga odvukle da to napravi.. No dobro, i tmao se on natezao ig rizo s tom ženskom, i zajebavali se i sve.. i sad počne pričati tja tip kojeg znam ali nz od kud..xD i priča o promociji njihovog albuma, i ponudi ovima dvoje da im s epojebu javno za vrijeme koncerta, u krvi... i kao svaki od njih bio dobio 1500 kn i bspltnu cugu. I kaže drugi da bi s 500 kn kupio novi pirs, s 200 metke, i s ostalim poubijao sve tamo..:D nda..i kaže da bi imali maske, a odg na to- marš u pm neću to jebat.. :D
i dobro.. ja sjedim i gledam u njih, skužih da je tip sotonist, i drugi je imao potrebu podijeliti s nama informaciju da ima pivsku škembu koju je pokazao onda svima ofc, i pitao kako se kaže škemba od tekile..xD to nas je bacilo u rzamišljanje.. I tako slušam ja njih i šutim, u međuvremenu me Iva pita da li imam dečka. I kažem joj da nemam, i pita me zašto. Mrzim kad me ljudi pitaju zašto. Ni sama ne znam na to odgovor. I ne želim na to odgovarati. Nda.. i onda vidim poznato lice pored sebe, plavokosog anđela..^^ sjedi zamišljen i gleda u prazno..xD i nastavim gledati u njega ali ne reagira. I dobro.. i on hoda okolo i ne kuži. I pošto su svi oko mene pušili, ofc da sam futala po dimu. Kaj mrzim -.- i odjednom kaže meni tip- što si tako mlohava? I pogledam ga onak watafak? i kažem molim? i on meni- šta si se stisla, i prekriži noge kao ja i gleda me onak pogledom- kaj si ti fina guza? i sad ono...:S ne znam što d amu kažem, jebote, to sam ja. ako ja volim sjediti prekriženih nogu a ne kao drvosjeća kojoj puca peta(znati će seka.. xD) koji je tvoj problem? onak... i smao gledam u njega zbunjeno i ons e nasmije i kaže šalim se i pruži mi šaku. I sad to neki njihov pozdrav, i dotaknem svojom njegovu i kaže mi- ajde udari, budi muško. I sad opet onak wtf? i udarim ga i on kaže- e tako.. i to me onda opet potaklo na razmišljanje dok su oni trafljali opet o nekim scenama sex-a i krvi. Došla sam do zaključka da nisma za društvo..i željela otići odande... Jednostavno nisma djevojka koja je tako razuzdana.. sramim se novuh ljudi.. bojim se novih ljudi.. ne mogu reći da mi je s njima bilo neugodno, baš naprotiv.. bila je savršena energija.. samo ne znam. nisam imala potrebu išta reći, smao sma uživala gledajući ih. Nisam ona koja pokreče radnju u društvu.. možda samo kada smo jedan na jedan..i to ako je osoba još nesposobnija od mene kaj je teško za postići.. hh, nda.. i opet me to dovelo do pitanja zašto nikad neam nikoga.. well.. svi mi kažu da moram biti samouvjerena, i barit nekoga.. nisam djevojka koja će bariti nekoga. sram me je i strah doći do dečka.. išta.. i onda s epovučem, i tako oduvijek.. ok, u meni je problem.. ali zar je tako teško doći do mene i reći bok? meni je to teško... teško mi je.. heh... toliko da mi je u životu najbitnija ljubav, i od 3. razza osnovne želim nekoga ono.. kao dijete pa sve do sada.. a nikoga nemam. i znam da neću imati ako nastavim ovako..ali ja ne mogu drugačije, ne znam. to nisam ja. zar ne postoji više dečko kojem bi se svidjela cura koja sjedi sa strane i ne nameće svoje sisurdare njemu pod nos? eh... mislim da i stari dizajn ovog bloga koji kaže Hope mora otići... jer nade u meni više nema. Ostalo je samo ništa.. veliko ništa. Ne nadam se više.. bol će s vremenom nestati.. već sad nestaje.. i tako dok sma razmišljala sjedne plavokosi anđeo nasuprot mene i dalje zamišljen.. i odjednom trepne i pogleda me.. i gleda i kaže heeej, i namsije se onim smješkom koje gobožavam.. kojeg kada vidim bi plakal od sreće, jer je on sretan.. i zagrli me.. ^^ to me je smirilo i to dosta nakon svih potresnih misli koje su mi proletjele kroz glavu, i tog događaja... i tako smo malo pričli dalje.. i otišla sma doma.. i opet sma razmišljala.. i ne znam... sve je ništa. Moram se pomiriti s time. S vremenom...
Znam da je post bzvz, i shit..ali to je prvi put da sma iznjela sve iz sebe što imam za neki dan... ^^ i to je veliki napredak..
ljubi Vas Nelly
xxx

<< Arhiva >>