20

subota

prosinac

2008

What I thought was true before were lies I couldn't see, What I thought was beautiful is only memories...

Image and video hosting by TinyPic
Gunsi..
Street of dreams u pozadini
Ja, ona..
Suze, uspomene…
Ona: ne plači malena…Voliš ga?
Jecaj
…da, vidi se.. malenaa, voliš tog gada…
ne plači malena, dođi
Briše suze
Ne plači, nije vrijedan toga, nije vrijedan tebe
Ja: znam
Ona: dobro, nije vrijedan ni tvojih suza.. ni jedne jedine, uostalom previše ih je bilo za njega, pre previše, on je dečko za kojeg je najviše suza na svijetu proplakano.. pusti druge da ruše rekord…
Ja: ne mogu seko, ne mogu… sve mi je.. hjoj
Ona: znam.. vidim…
Ja: da nema tebe, s nikim ne bih mogla razgovarati o tome.. jer svi već gledaju u mene kao u luđakinju koja ga još nije preboljela.. i sve te krave koje su nas pokušavale rastaviti su krenule dalje.. a ja, kojoj su govorili da je kuja, krava, odurna, prijetili, ja još nisam… i svi mi govore da sam glupa jer još mislim na sve to, i možda ga i ne volim više kao prije, ali svejedno, ne znam kada će to prestati biti tako bolno…
Ona: ma joj, malena.. tebi je dovoljan samo spomen njegova imena.. samo tren, tračak mirisa, akord pjesme…
Ja: i što ja tu mogu?? Reci mi, jer ja želim da zbilja sve nestane i želim ponovno biti normalna, godinama se ovako mučim.. dosta je, ne mogu više, i ne mogu više plakati i tresti se svaki put kad netko spomene njega, i… samo mi reci nešto, probala sam sve, ne ide, raspadam se samo još više.. reci bilo što, napravit ću jer nema na svijetu nikog tko ga želi preboljeti do kraja više nego ja!
Ona: ne znam malena.. ne znam.. ti ga voliš…
Ja: ma joj.. Isuse!
Ona.ne plači malena.. molim te, ne plači… dosta je
Ja: zaustavi me, molim te, jer se ja ne mogu… previše boli!
Ona: da ti bar nekako mogu pomoći…
Ja: nitko ne može… nažalost
Image and video hosting by TinyPic

All the love in the world
Couldn't save you
All the innocence inside
You know I tried so hard to make you
Oh, to make you change your mind


Ona: bude jednog dana sve u redu…
Ja: jednog dana…
Ona: pa hej, imaš dečka koji te voli, i voliš ti njega.. i pusti ovog kretena, pusti ga…
Ja: kad bi barem znala kako… ostavio je sve prazno u meni, rupu, ranu koja je otvorena i na koju puše sve što stigne, i inficirala se i fuj!

And it hurts too much to see you
And how you left yourself behind
You know I wouldn't want to be you
Now there's a hell I can't describe


Ona: ali... ne razumijem.. to je nešto više…
Ja: ma briga me..

So now I wander through my days
And try to find my ways
To the feelings that I felt
I saved for you and no one else
And though as long as this road seems
I know it's called the street of dreams
But that's not stardust on my feet
It leaves a taste that's bittersweet
That's called the blues

Image and video hosting by TinyPic

Sve je rečeno…
Da, sretan mi rođendan…(19.12.)
Pozdrav..
Nelly
xxx


DODATAK...


moja prerada pjesme everytime od Simple Plana...

He: It was three AM when you woke me up
And we jumped in the car and drove as far as we could go
Just to get away
We talked about our lives
Until the sun came up
And now I'm thinking about
How I wish I could go back
Just for one more day
One more day with you

She: Everytime I see your face
Everytime you look my way
It's like it all falls into place

He: Everything feels right

She: Ever since you walked away
You left my life in disarray

He: All I want is one more day
It's all I need: one more day with you

She: When the car broke down
We just kept walkin along
Til we hit this town
There was nothing there at all


He: But that was all okay

She: We spent all our money on stupid things

He: But if I looked back now, I'd probably give it all away
Just for one more day
One more day with you

She: You walked away


He: Just one more day
It's all I need, just one more day with you

<< Arhiva >>