05

petak

rujan

2008

When I see your face my heart burns into fire...!

Svi znaju.. počela škola.
A - razred.. super.. razrednik malo šuk šuk.. beljrofl
zezancija-smoljanić...
biciklom svaki dan do škole...ubij se..
valjda sam sva imena zapamtila.. mješam još Laru i Mateu.. hmm..ugl. 2 Lare,2 Matee,2 Filipa i 2 Marina.
4 puta 2 je 8, a ne 6-DORAA!!
kes...
˝što je slap?˝(misli na pjesmu)
˝to je ono što voda pada..˝DORAA!!
kes.. ludilo.. Ana nema mira od Dore..
Netko nam je lagoooooo.. baba iz povijesti.. gah.. bangheadbangrofl
jedini strijelalc u razredu.. baš jadno, Nikola pa di si mi da mi praviš društvo?
cry
fale mi svi.. ok, skoro svi.. htjela bi vidjeti Johnnya, nisam od osnovne.. kak ovo čudno zvući..
nastavnik iz njemačkog-legenda.. lolthumbup
križ okrenut naopačke pod kemijom, o, ups, to je stalak za kartu..blabla
gađanje kukuruzom-.-
to njet lijepo..mad
˝IDEMO JEST!!!˝ opet Dora..njami
ma ludica moja mala..
i tako.. odem..
komp mi strgan, pa ako ne vratim komentare dugo.. sryte..
ajde da sad nabrojimo..
pozdrav-Dori(ma legendo moja mala.. vt)cerek, Buri, Matei(ne moram sama doma..)cerek, Tanji(hoću natrag onu svoju narukvicu!!! grr)puknucucerek, Kobleki(iako ona mene ne bi pozdravila..!! ma šala, vtp mala)kiss, Lari(a sjećaš me se ipak? ma lol..)sretan, Anamariji(a lutke fakat ružne, ha? omg.. to mi je bilo naj.. a ono oživljavanje.. omg.. vtpppp, najviše..)cerekcerekkisskisscry, Marka..(što su tebi napravili??)zujo.. i još puno njih.. nemrem se sjetit.. i da, jednog dečka pred kojim se svakodnevno sramotim.. ehh.. lupam glavom i slićno, spotaknem se, padne mi nešto, poslikznem se.. ajoojnut, al je sladaak.. haha.. ok.. papa
nelly
xxx
Image Hosted by ImageShack.us
KAKO SE UČI POD MATEMATIKOM..

<< Arhiva >>