14

subota

lipanj

2008

Never again...

Image Hosted by ImageShack.us

Eto.. sada slijedi post o mom razredu od kojge ću se uskoro rastati.. kao prvo, odmah na početku..ne znam odakle mi pjesma koja mi sad svira na blogu, od neke blogerice..neka se ne ljuti, al je predobra
a sada.. moje lude..

1. stvari koje neću zaboraviti:
- krvavi likovni-Koza je sa crvenom tempreom našarao lice i glumio da ga je neki malac iz petog razreda pogodio nožem.. i onda se bacao po podu pred nastavnicom, pa se išao oprati pa si sve razmazao, crkavali smo, legenda si!!
-kada sam pogledala kroz prozor iz glazbenog a na cijeloj polovici nogometnog igrališta je pisalo nela+______..
-da-ne prepucavnja pod matematikom.. haha..
-kada je šipekica istjerala više od pola razreda van, tj. samo 5 učenika ostalo je unutra..lol..
-Nikolina glumljena labuda i predstave našarane prstima kako bi me nasmijao, hvala ti!!
-sve izlete, posebno maturalac..ajmeee...
-njemački u osmom razredu..hehe
-nogometni turnir..znat će neki o čemu je rijeć..
-kada smo zapalili razred..lol..
-bombu u školi za Valentinovo..lol..
-zadnje tjedne, tj. ove sad.. ajme. nostalgija..
-cijeli naš sastav u razredu i sva moguča ludovanja te bisere..

2. osobe koje će mi ostati u srcu
Maja- najbolja prijateljica, ma nitko nema takvu, obožavam ju, volim ju much... uvijek je tu.. ma sve naj.. nemam rijeći.. jednostavno the best.. zauvijek zajedno.. taj su nam nadimak dali, jel da Majo.. kissach..VTP..
Iva- mala čudakinja koju isto volim.. zna često mjenjati mišljenja, znala me naživcirati, ali uvijek je bila tu kad mi je bilo teško, kad sam plakala.. znala je samnom pričati cijeli dan da mi pomogne.. volim ju..
Matko- a šta reći.. isto sve naj.. s kim bi se ja prepcavala nego s njim? Milsim ono.. super dečko, sve 5.. sve 10.. vojim ga..
Marko- isto super frend..NAN boy(not always normal).. gangsta naš.. jučer ga lupio auto, umrla sam od straha.. budalica..
Nikola- super osoba.. ma sve naj.. jednostavno.. ne mogu napisati što mislim o njemu, imam brdo mišljenje o njemu..vrlo visoko..naj je.. iako zna biti čudan.. al jbg.. dečki
Luka-Johnny- ma.. moj big brother.. sve 10.. naj čovac.. ne brini se zbog roga..šala luka.. ma volim i njega puuno..
Josipa-Bura- super frendica, puno mi je pomogla a da nije ni svjesna toga.. volim ju much..
i to bi bilo to..

I DRUGI SU MI DRAGI!!! ALI OVI TU SU MI NAJDRAŽI.. DA SAM PISALA O SVIMA, GDJE BI BILO KRAJA.. VOLIM VAS SVE.. NAJ SMO.. KISSACH..
Nelly
xxx

<< Arhiva >>