08

nedjelja

lipanj

2008

.....UVIJEK VJERNI.....

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



samo je jedno u mom životu vrijedno
da pustim suzu s oka
jer tebe volim ja,
život mi dala
baš kao da je znala
da nikad neće nestat sa mojih usana
(hrvatska)
s ponosom
narodu svom
ljubi grb na drsu tom,
na jadranu i savi,
na dunavu i savi,
nek se slavi cijeli dan i noć...

Ajme..sad sam gledala utakmicu Hrvatska-Austrija..
omg..u zadnjim minutama.. skoro sam srčani, skoro me herc strefio...
issse
a dobro..mislim, ono.. sudac je beeeeeeeeeeeeeeeeep
al zbilja beeeeeeeeep
ma peder..
molila sam se da mi pobjedimo, da oni ispadnu i da odu u tri......prekrasna prikrajka..
svaka čast svima..posebno Oliću
i Luki Modriču..i svima
the best smo..
nogometno ludilo me puklo..i nije me briga.. volim to...
čuvajte se, navijajte... i to je to..
i..ne zaboravite na našeg Eduarda...on se sa nama isto sad preznojava...
nelly
xxxx

<< Arhiva >>