29

četvrtak

svibanj

2008

NEMA RIJEĆI..SAMO NADA

Image Hosted by ImageShack.us

Nema rijeći..
samo nada..
nada da će Bog oprostiti takav čin..
tek sada, dan nakon mi je sve sjelo..
tek sada..
da više neću doći srijedom u 7 i vidjeti tebe kako sjediš tamo..
odmah pored Dinke..
nećeš mi više crtati curicu..
znam, nisam te puno poznavala..
ali, žao mi je...
kome nije..
jer..taj dan..
znala sam, osjećala sam..
da će se nešto dogoditi..
žao mi je..
takav je život..
i ide dalje, s nama ili bez nas..
zapamtila sam rijeći s pogreba-srest ćemo se u zemlji Božijoj...
nadam se..
nema rijeći, samo nada...


Svima koji su poznavali Alena, iskrena sućut! Eto..to je to od mene..
Da vam nikada nije palo na pamet samoubojstvo.. vas sljedeći dan pokopaju, život ide dalje..bez vas.. što ste napravili?

Nelly
xxxx

<< Arhiva >>