24

subota

svibanj

2008

KRAJ...ILI POČETAK??

Image Hosted by ImageShack.us

Evo dragi moji.. novi postek kod mene.. heh..
ima jedan papir na mojim vratima koji svi čitaju.. željela bi ga podjeliti sa svima vama pa evo:


Život je…

Život je prilika, iskusi ju.
Život je ljepota, divi joj se.
Život je san, učini ga stvarnim.
Život je izazov, suoči se s njim.
Život je zadatak, izvršavaj ga.
Život je igra, igraj je.
Život je dragocjen, njeguj ga.
Život je bogatstvo, čuvaj ga.
Život je ljubav, njeguj je.
Život je tajna, pronikni je.
Život je obećanje, ispuni ga.
Život je tuga, nadiđi je.
Život je himna, pjevaj je.
Život je borba, prihvati je.
Život je tragedija, uhvati se s njom u koštac.
Život je avantura, usudi se.
Život je sreća, zasluži je.
Život je život, brani ga!

Ispričavam se..ali nema više poglavlja.. žao mi je, ali jedna cura mi je savjetovala da ju ne objavljujem.. jer bi netko to mogao kopirati i odnjeti kao da je on napisao.. nije da vam ne vjerujem, ali tko zna tko tu sve dolazi i samo kopira, pa zato... žao mi je iskreno, ali ja ne ponavljam greške dvaput..(neke..) nadam se da ćete dolaziti i dalje makar nema poglavlja.. ako ne, imat ćete je kad se objavi.. evo.. to je to.. vaša nelly

ovu slikicu gore sam sama napravila=) ak hoćete avatar, javite kakav i ja ga napravim..papa

<< Arhiva >>