< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA...

LINK: http://eventful.com/demand/D0-001-000149942-2

ajte PREKLINJEM VAS stisnite ovdje gore... to vam je nes da evanescence dode u Rvacku, jer sam cula da mozda nece doc... a tak bi htjela da doduuuuuuu... molim vas, preklinjem, kaj god, klecat cu pred vama sam da to stisnete... i nekaj tam ispunite, blabla... ugl... i sad vas pol nece htjet jer mislite da je neki spam blabla, al ubijte me ak je onak... oke, vise neznam kaj pricam, zato... pwiiiiiiiz... [trepcem okicama]

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...KOLKO VAS JE BILO OD NE ZNAM KAD...

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



MOJE JEBENO LINKOVLJE...

LJUDI KOJE ZNAM...

blacken the angel-covjek zbog kojeg zelim zauvijek zivjeti... moja srodna dušica... moj andeo... obozavam ga... ma volim ga vise od bozanstva :) osoba s najljepsom kosom na svijetu, opsjednuta sam njegovom kosom... osoba koja me uvijek izvuce iz depre.. da bar ima vise ljudi kao sto je on... onda bi svijet bio savrsen... a savrsenstvo ne postoji... upoznah ga na cof-u... :)
njegova knjiga koju nikada nazalost nece dovrsiti :( i njegov stari blog-blackenutopia.blog.hr

darkerica-ona mi je bas slatka... ima tam njena slika... da... ima jebene one... rukave... ono kaj stavljas na ruku... xD i lijepo pise... i ima jeben dizajn... ma fora zenskica... seksi taaajm :P
i upoznah ju napokon... aha... tu u zegeu... :) love her...

evicamarica-evicaaaa... da... i ona se moze svrstati u moju listu ljubafi... da... ona voli kurta... veri mac... hihi... ma ona je kul... mala moja pijandura... :)

just dead child-grujić... on je bas kul... ima lijepu kosu... i svida mi se njegov pirs... cudne li rijeci... uglavnom... on je kul... i slusa dobru mjuzu... uzeli su mu zilete.. :( i po novom... nema vise dugu kosu... :'( al i ovo mu okej stoji... ma super je =)

katy-ona ide u razred sa tajchy... isto luda.... cudna... slatka :) ljubomorna na mene... lol... neznam kaj da vise kazem... drago mi je kaj ju znam... nju jaaaaaako voljam ...

kutchkica-jako voljam svoju malu kutchketinu ;) ona je supac cura, tu je uvijek kad ju trebam... spaljena... i ima kul zurku, hehe... volim ju jako, jako... nemam sto drugo rec za nju...

mali trol-ljubaf 2... i nju obozavam... i volim... i ona mi je isto jedna od best frendica... ona je skoro uvijek fakat hepi.. al ima i neke totalno sjebane trenutke... i povezuje nas nesto slicno... i zato znam kak joj je na neki nacin...

mali zlocesti kiwi-to je moja najveca ljubaf... nju volim najvise na svijetu... obozavam ju... volim provoditi vrijeme s njom jer me uvijek razveseli... ona je jedna fakat savrsena osoba... jedna od best frendica...

pahuLjica-hm... neznam sto reci o njoj jer ju bas i neznam... ide samnom u skolu... al evo, moj prvi dojam...
mislim da je super osoba, bas kao i melita... njih dve su mi iste =) slusa grejt mjuzu... ima smisla za pisanje, sto sam shvatila u njenom prvom postu... ma svida mi se ko osoba, i eto, nadam se da cemo se ubuduce malo bolje upoznat :)

tajchy-ona ide samnom u skolu... eeem... i da... luda je... opicena... slatka... glupa :P i tak sve po redu... al najbitnije je da ja nju voljam jako,jako :)

žena od bijesa-moja ljepota :P hehe, ma zakon zenskica, voljam ju puno.... odite na njen blog, predobro pise cura, ona ce biti moja nasljednica kad prestanem pisati =)

I LJUDI KOJE NEZNAM...

broken 7-cini mi se nadasve super cura... ima super blog... fora slike, price, nadimak... ma sve... ima slican pogled na svijet kao ja...

dark_angel1601-jebeno pise... i ima fora dizajn... i tak... kul je zenska... i slusa najs mjuzu... ma grejt :) voljam ju =)

†..eternal angel..†-ona je zakon... :) i obozava evanescence.. hehe... i ima lijep blogek... i tak... jebeno pise... ma kul je.. volim ju... :) moja seka :P

gothic angel-crna-super blog ima... lajk it :) cini mi se kul zenska... mislim da jako voli andele hehe... najs mjuzu slusa... i tak... nemam sta puno za rec =)

Heavenly_Demonic-najs cura, heh... hm... neznam ju bas pa dakleee... neznam kaj da kazem o njoj... kul pise, i najs je i supaaac, da... =) voljam i nju :)

..hotdevil..-najs cura... tek sam joj nedavno pocela citat blog... heh... da... moja imenjakinja :) i ima kewl blog =)

~~imaginary~~-ona je supac x) i super pise, meni je bas zanimljiva... eto, neznam bas sto da za nju napisem, no u biti svida mi se njen blog jako =) voljam ju (=

karirani mikrofon-necu pisat nis o njoj iz nekih dosta dobrih razloga... ja znam ko je ona i meni je to dovoljno =) samo da napomenem... love her mucho,mucho :)

†Nyna†-jos jedna super cura, sa meni slicnim nacinom razmisljanja... lijepo pise... :) i nju ocu upoznat sto prije =)

petr@-hihi... fora zenska... da.. ima jeben blog... i slike.. i sve... ma bas jebena zena... svida mi se ko osoba...

uplakana djevojčica-nova cura na blogu... super je pocela... jako dobro i smisleno pise.... vrlo lako se mozete pronaci u njenim postovima i naci nesto sto ce vas pogoditi, nesto sto ce vas upotpuniti... cura kao svi mi, ali mozda zapravo totalno drukcija.. :)

wild child-super pise, svida mi se dizajn bloga... eeeem, pa neznam nesto previse o njoj, ali svida mi se curka, voljela bih ju upoznat, jer brijem da ju neznam, nisam sigurna lol

R.I.P-ljudi koji vise nemaju blogove ili pisu jako rijetko ili se nasao neki drugi razlog... ali uvijek ce mi ostati u sjecanju, zato ih tu ostavljam...

kiwitrol-ljubafi moje lude... ne pisu bas vise, pa su tu dosle...

andeo sa greskom-e ona ima jeben sos... mislim... šos... al posto ga sad i ja imam... i moj je ko njen... tak da je i moj jeben... lol! da... i ima lijepu kosu... da... i fora je... ona je jedna od osoba koje me mogu uvijek nasmijati.... i nju jako volim.. :) ne moze komentirati, jbg

ikhthys-melita... frendica iz razreda... ona mi jedna od best cura iz razreda... predivno pise... i svida mi se ko osoba... fura neki svoj stil... sto je uber kul... :) obrisala je blog

heroineona je ljubafina ljubaf.... da... ona mi je isto jako kul... hihi... i voli kurta... jako, jako... i pearl jam... ma ona je jebena... napokon ju upoznah... :) pise stvarno predivne postove... i nema vise blog :(

malamrtvadjevojka-ona isto ide u razred tajchy i katy hehe... ima predivnu kosu... crvenu... frckavu... sad ima ljubicastu neku... ja bi takvu.. i obozava zeppeline... jebena je zena... i stalno govori ''a fuuuuuuj!!!'' xD ne pise vise

mala tala-hehe... taleeek... lol! da... ona ima prepreprejeben glas... obozava nightwish... i meni ima bolji glas od tarje... aha, aha... a fakat prepreprepredobro pjeva... :) a tek kad uzmemo helij... xD ne zelite to cuti... i da... ima bend... =) obrisala je blog

kreky-romana... da... ona ima bas lijepu kosu... ja bi takvu kosu... da... sad si je sjebala siske.. al nema veze... da... kaj jos o njoj rec... zena je malo hiperaktivna... al je u zadnje vrijeme u bedu zbog zna-ona-vec-cega... da... i tak to... pise rijetko

Dolly voli žvakače xD-prva klonirana ofca... hehe =) s njom sam se upoznavala vec nekoliko puta, jer sam bila pijana, pa se ne sjecam... al, eto, unatoc alkoholu, zapamtila sam kak zgleda.... supac curka ;) obrisala je blog

pantera-moja frendica od prije 6 godina... da... rastale smo se kao male... stalno smo se druzile... pa je ona odselila... i onda nisam 5 godina cula za nju... i onda smo se nasle prek bloga... hihi... tnx to blog... da... i nju volim... jako... ona mi je jedna od best frendica... i volim ju jer je stvarno smirena osoba... kuzi me na neki cudan nacin... ne pise vise

Necrotic Freak-hihi... mala moja maricka... xD upoznah ju napokon.. ona je kuuuuuuuul... drago mi je kaj ju znam.. vojim ju... =) vesela je ona osobica... obrisala je blog

lost young child-gael... nju znam sa fisha... ona je bas dobra... super zenska... pomaze ljudima... sretna sam kaj ju poznam zapravo... ona je jebena... totalno je pozitivna osoba... i da... ima predivan kaput... :) pise rijetko, tj, brijem da ne pise vise

moon shadow-muhica... ti si ljubaf od moje ljubafi... hihi... i zato si mi ti nekak... spesl... da... i visoka si... blah... ja ocu bit visoka... da... ona ima jebenu pozadinu... i slike... i pjesme... i cesto je u depri... svida mi se njen nacin razmisljana... shvacanja ovog zivota... svijeta... ne pise bas cesto... :( ne pise vise

cyanide-ona je fora... jako... hehe... i ima jeben blog... i slusa grejt mjuzu... i najs je cura... i bas mi je lijepa zenska... da.. ima lijepu kosu... da... sa siskama... crna... prfekt... ja bi takvu... i ja nju ocu upoznat... =) obrisala je blog :(

Bloody Angel-hihi... ona ima jeben blog.. i pozadinu... hihi... da... jebena je... i ima kul slikice... i super pise... :) rijetko pise...

...'BOUT ME...

moje ime nije vazno... vaznije je njegovo znacenje... moje ime znaci tuznu, jadnu, ali lijepu vrbu... oni koji trebaju znati tko sam... znaju...
rodena sam 03.09.1991 g., dakle trenutno imam imam 15 god i djevica sam (shvatite to kak god ocete)
naj frendice su mi:iva, jasna,anja,seka dada, seka eva, katja, pecigoska,eva....
moj mail je hoti_39@hotmail.com, pa ko ima messenger...
moj profil na VF

ovo sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

moji goth nadimci su : Bloody Angel i Morbid Mistress...

VIDI KOJI JE TVOJ GOTH NICK...

ne zanima me sto mislite o meni. ja sam... ja... nitko. nista. potpuno nebitna osoba za tebe. morbidna. cudna. ponekad suicidna. depresivna. sretna. hiperaktivna. sjebana. glupaca. kuja. klinka s ribnjaka. zivim da umrem, jer cim sam rodena, osudena sam na smrt.

volim:
Blacken The Angela (on je moj andeo, osoba koju volim najvise na svijetu, moj razlog zasto sam jos uvijek ovdje)
Kiwi & Trola(moje best frendice koje volim previse, nikad ne znam koju bi stavila na prvo mjesto, jednake su, ali K je prije u abecedi pa... :P)
runu (fila is d best :P)
zvuk (tam ne idem tak cesto, al je isto jebeno)
cokoladu (bez tog nema zivota za mene)
violine (jer proizvode predivnu harmoniju)
sanjati (zbog te nestvarosti, jer u snovima mogu sve)
frendove (znaju oni ko su)
glasove u svojoj glavi (jer su jedini koji komuniciraju samnom kad god to pozelim)
crno, crveno, bijelo i ljubicasto (meni naj boje)
crne i crvene ruze (zbog njihova znacenja)
smrt (to vidim kao izlaz)
dugu kosu, pogotovo na deckima (jer je to nesto predivno)
krv (jer je fina)
bajke (jer je u njima sve moguce)
krizeve (neznam zasto ih volim)
marte (jer kad me netko naljuti, to lako zavrsi nekom medu nogama i problem rjesen)
noc, mrak, tamu (jer se jedino onda u tom okruzenju mogu opustiti, jedino onda mogu izaci)
sjene (jer su uvijek samnom, misticne su)
groblja (jer mi je to najmirnije mjesto gdje se opustam i najbolje funkcioniram, zbog te mirnoce)
dobermane (imaju predivnu gradu tijela)
carolije (wow, onak, carobne su)
anoreksiju (mrsav si, ne trosis puno na hranu i na kraju te to ubije)
zrcala (jer u njima vidim svoj odraz, sebe, u njima trazim svoje pravo ''ja''. iako ga ne nalazim koliko god duboko gledala)
vampire (jer njihove legende jos uvijek zive, bas kao i oni)
glazbu (i to me opusta, uz to isto najbolje funkcioniram)
munje (jer me zapanjuju svojom svjetloscu)
zmije (jer su jednostavno predivne, i tako mirne)
volim jesti kolace u vinceku. pogorovo sachericu. lazanje. vegetu. torteline. majonezu. limunsku kiselinu. anatomiju. slatkise. derati se na staru. bacati stvari. razbijati.


STVARI KOJE SLUSAM:

-Evanescence
-Cradle of Filth
-Nightwish
-Negative
-Virgin Black
-AFI
-Autumn
-Autumn Tears
-Deadlock
-Diva Destruction
-Draconian
-Emilie Autumn
-Exilia
-Flyleaf
-Krypteria
-Leaves' Eyes
-Nemesea
-Xandria
-The Sins of Thy Beloved
-Penumbra
-Trail of Tears
-Zombie Girl
-After Forever
-The Dreamside
-Via Mistica
-Satyrian
-Theatre of Tragedy
-Elis
-Forever Slave
-Mortal Love
-Darkwell
-Midnattsol
-Lake of Tears
-Atargatis
-Lacrimosa
-L'Âme Immortelle
-ASP
-Noturna
-Sengir
-Delain
-Lunatica
-Mandrake
-Beseech
-Akoma
-Echoes of Eternity
-Stream of Passion
-To-Mera
-The Gathering
-Ambeon
-The Aerium
-Eeriness
-Inner Fear
-Dremora
-Aesma Daeva
-Imperia
-Visions of Atlantis
-Corpus Delicti
-Where Angels Fall
-Soulslide
-Dying Tears
-Silentium
-Rasputina
-Rosetta Stone
-Dope Stars Inc.
-Zeromancer
-Angelspit
-Ayria
-Unter Null
-Android Lust
-Apocalyptica
-Deathstars
-HIM
-Blutengel
-My Dying Bride
-Sentenced
-Within Temptation
-Marilyn Manson


OSOBE KOJIMA SE DIVIM
Pauley Perrette
Glumi u meni naj seriji, goth je, izmisljen lik, bavi se forenzikom, kompovima... Cesto me usporeduju s njom, ali ne, nisam kao ona. neznam. mozda samo izvana.

Dani Filth
Je li potrebno pricati? Meni najbolji vokal na danasnjoj sceni, glas koji za mene predstavlja umjetnost. Volim njegove tekstove, savrseni su...

Milla Jovovich
Ona me fascinira od malena. Meni najdraza glumica. Obozavam sve njene filmove, mogu ih gledati stalno, iznova i iznova, a svaki put cu ih gledati na drugaciji nacin i nece mi dosaditi.

Kate Beckinsale
Volim njen lik u Underworldu. Jedna od naj glumica. Vamp atmosfera :)

Angelina Jolie
Zena koja stalno radi neka sranja :P (receno u pozitivnom smislu). Fascinirala me time sto je ostala jaka unatoc medijima i njihovim lazima o njoj, prikazivali su ju totalno drugacijom. Fascinirala me svojom pojavom u javnost sa kapsulom krvi oko vrata. Volim nacin kako glumi. Izgleda stvarno. Svaki film s njom mi je kul. Isto vamp =)

Jesse & Lestat iz QOTD
Jedan od meni naj parova iz jednog od naj filma :) Volim atmosferu u filmu... Erotic, scary, gothic and exciting =)

Amy Lee & Tarja Turunen
Predivni glasovi. Divne rijeci pjesama. Amy, isto smatram jakom osobom na koja je svasta prosla, a Tarja, hm, o njoj ne znam bas puno, al cini mi se oke. Svida mi se outlook od obje :)

...PJESME...

UTJEHA KOSE

Gledao sam te sinoć. U snu. Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.


BOL

bol je kao blago nemo svuda nada mnom
a ne znam mu niti imena
sja na dnu mene
bol, moja radost
bol, moja mladost
bol, moja utjeha svjetla

kad njega nema, meni je kao bez druga
prazno i mrtvo i cudno
i sve mi se cini ko neka praznina i tuga
i sve mi je besmisleno i uzaludno

njim se zanesem izvan svijeta
i svakodnevnih stvari
mi smo kao...
dvije zvijezde na dnu mora
dva zvuka u tisini
dvije crne ruze...

nocu kada lutam sama u svijetu sjena
i kad se beskraj pretvara u cudo
prolazi mi glavom
kao vjetar kosom
zanosi mi misli
daleko...
ludo...


JASTUCI

jutros su stvari bile mrtva tijela
sa mrtvim sklopljenim očima
sa blijedim voštanim licem
jutros je cijelu sobu prekrio mrtvi plašt
i boje su bile tužne kao jesenje misli
kad teške kapi kiše udaraju o stakla
jutros je magla bila pod prozorom mojim
kao tužne udovice
i stakla su bila mutna i siva
i soba je bila puna pospanih sjena
zrcalo stajaše mutno u mračnome kutu
kao da mu posljednja ruža
u mrtvim dubinama vene
samo su jastuci veselo pjevali pjesme
o mrtvom tijelu zene...


NESTATI

Želim nestati s tišinom
Pobjeći od crne tame
Živjeti sa nekim smislom
Dočekat' bolje dane
Dosta mi je ovog svijeta
Dosta mi je ovih ljudi
Kao da im ne pripadam
Pa da mi neki od njih sudi
Zaboraviti sve želim
Uništit' tu bjesnoću
Koja živi sad u meni
Koja javlja mi se noću


CRNA RUŽA

kako tiho cvjeta
ruža mračnog srca
opijena dahom
neviđenog jutra
sa onoga svijeta
tu sam...
ali ne ni dušom ni tijelom
već nemirom što živi u meni
sve je to preliveno kapljom
bestjelesnom
toplijom od suze
sjajnijom od zvuka
krvavom


U NJENOJ SJENI

Ona je na kraju puta hvatajuci vlastito nestajuce svijetlo
Bjezeci od sjene u ime zivih
Trazeci sto vrijedi u pozudi muskaraca
Placajuci krvlju u razlicitim krevetima
Zamjenjujuci seks sa istinskom ljubavlju
Nikad joj nista nije znacilo
Njezina ovisnost pretvorila je njen svijet
Pun preplasenih djecaka i varajucih djevojki
Trazeci najlaksi nacin da ne bude obicna
Tako je natovarila svoj brod koji tone
I presla svoje krvavo crveno more
Utapajuci se samo da bi zivjela svoju laz
Da je obicna
U svojoj nestajucoj sjeni...


KROJ

Ukrast ću tvoju sjenku, obući je na sebe i pokazivati svima. Biti ćeš moj način odijevanja svega nježnog i tajnog. Pa i onda, kad dotraješ, iskrzan, izblijeđen, neću te sa sebe skidati. Na meni ćeš se raspasti. Jer ti si jedini način da pokrijem golotinju ove djetinje duše. I da se više ne stidim pred biljem i pred pticama. Na poderanim mjestima zajedno ćemo plakati. Zašivati ću te vjetrom. Poslije ću, znam, pobrkati moju kožu s tvojom. Ne znam da li me shvaćaš: to nije prožimanje. To je umivanje tobom. Ljubav je čišćenje nekim. Ljubav je nečiji miris, sav izatkan po nama. Tetoviranje maštom. Evo, silazi sumrak, i svijet postaje hladniji. Ti si moj način toplog. Obući ću te na sebe da se, ovako topla, ne prehladim od studeni svog straha i samoće.


MRTVO

Beskrajnost pitanja na koje tražim odgovore, sama,
u velikoj tišini ispunjenoj još većom prazninom,
zarobljena tamom…
Nastali pepeo od slijepe siline Sunca.
Prizor probušenih vena iz kojih se krv neda ocijediti.
Želja za kišom da ti obnovi rane.
Usputna preokupacija 'bezazlenim' stvarima,
koje su tako jednostavne, ali ipak kobne.
Ne za druge, nego za tebe.
A osjećaj…
Osjećaja nema.
Taj se osjećaj ne poznaje u ovom svijetu.
On umire.
I tebe vuče sa sobom.
Bez obzira na to što si već mrtav…


LOVE POTION

One last testimony of love,
Reach me the cup and I will drink...
A cup filled with bitter sweet poison...
Lost once before,
Not again, I will sink,
But to this test I give all my devotion...
Looking in the darkened Moon,
Trust, by every reach of you,
Let me drink the potion and get hurt,
Like lovers always do...


BLOODY POET GIRL

She slits her wrist
To subdue the pain
That numbs her brain
Blood drips from the slits
Suffering for her art
Suffering for her life
A boundless sea of suffering
An endless river of blood
Emotions bled form her wrists
Spilling onto the white surface
Tinting the blank, pristine white
With words in deep red
As the suffering
And long pent up emotions flow
The gazed eyes close
The up-held head bows
Pressure, crushing her
Suffocating her
She was breaking under it
Caving in upon herself
The eyes open
The body slumps
Closer to the floor
It was almost done
Everything was almost said
Every emotion almost drained
Every feeling vented
Every though out in the open now
It was over
She was finished
She reached with a bloody finger
And signed her work
With a little smile
And her last act done
She collapsed and was no more
Becoming the bloody poet girl


I KNEW IT

I knew it,
Even before the words are spoken...
I felt it,
That my heart would once again be broken...
I hate it,
That there was nothing I could choke in...

I had you,
I lost you,
But to set the record straight,
Just be happy,
With your cheap slut,
Be happy...
With or without me...
I hope you feel great...

You knew it,
That there were things undone...
You felt it,
That this just couldn’t go on...
You hated it,
That your guilt had begun...

You had me,
You lost me,
But to tell it all right,
I want you to be happy,
Even though it’s with that stupid whore,
I still love you,
And she won’t change that,
Ever more...


HOW I FEEL

When my little sister got raped,
I screamed, cried,
ask why and wished it was me...
Wish granted...
And no one could see,
My pain... Knife shaped...

Give me a reason,
Althought it's in the language of hate..
Just tell me why...
Please give me the reason...
What did I do to deserve this fate?
It's a river in my head,
Beautifully flowing,
With waves of darkred...

Why this fate,
Why this...
Why me?


EARLY MORNING

Six o'clock in the morning...
Rubbing the sleep from my eyes...
Just went out for coffee, or some tea,
I'm freezing so that would be nice...
I am alone...

Actually I don't know what to do,
I feel so lost...
I know you want to breathe some more,
And I'll give it to you, at all cost...
I remain alone...

Siting, watching, waiting...
Wondering what you're doing now...
Watching the sun rise once more...
I can't let you go, tell me how,
I'll always be alone...

My worst fear, my deepest secret,
I share with thee...
I'm afraid to be on my own,
I need someone to love me...
I remain alone...

Guess it's the way my story goes,
Never ending trouble in life...
I can't and wont take it anymore...
Ah...
There is my knife...
I'll go home...


DADDY

Tell me daddy,
What is it that I did wrong?
Would you have loved me,
If I was your son,
Would you cared for me just like for my brother now?
I want you to love me too,
But you don't seem to know how...
I feel so unloved, so forlorn...
What is it that I did wrong?
I know...
I've been born...
Sorry Daddy...

četvrtak, 08.05.2008.

Back to the circle of life...

Da.
Vraćam se.
Odlučila sam jer mi falite. (znam da ste još tu)

Volim vas <3

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>