Parobrod

05 veljača 2018

Da li će se uskoro pojaviti roboti koji peglaju odeću (i roboti koji peru na ruke); uzmimo na primer moju malenkost. Odeću koju volim, namenjenu za napolje, ne perem u mašini nego na ruke, a ako je perem na ruke onda je perem sam budući da to spada u hir pored „žive“ veš mašine. Kad se odeća osuši onda je bitno malo preći peglom jer je bila ceđena u obliku pletenice; stvari koje mi nisu bitne dobro opeglam, one do kojih mi je stalo budu uvek polovično ispeglane. Primeti se trag straha, suviše obzirnosti što se prenese peglinom toplom pločom, a ispod ostaju planinski obrisi ili eventualno pustinjskih brežuljaka koji odišu na toplotu, i vlažnost. Pegla kao da ima skriveni podrum napunjen destilovanom vodom, i poput parobroda pliva po plavoj košulji na kocke.
Otuda i jesu potrebni robot peglači, koji će oprati, ispeglati, složiti, isto tako i mi ćemo biti manje pogužvani.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.