ddadd

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

17.09.2009., četvrtak


Nada

hope
Najdraži moji,

otkako sam se vratio u Zagreb nalazim se sa ljudima raznoraznim, dugo me nije bilo a poslovi idu dalje, jesen je pred vratima i svi bi nešto radili samnom.

Zato sam jučer imao zaista naporan dan - od rana jutra poslovi razni i sastanci svakojaki: neugodni razgovori preko mobitela sa neugodnim ljudima; ugodni razgovori sa ugodnim ljudima oko budućih planova; zafrkantski razgovori sa ljudima koji su mi podređeni...

A za kraj ostavio sam jedan neugodan razgovor uživo. Razgovor sa čovjekom koji je pogriješio baratajući mojim novcem. Jednom, skoro pa sitnom pogreškom izbrisao je sve ono fenomenalno što je u zadnjih par mjeseci učinio i izgubio je svu dobit koju mi je napravio. Nije mi napravio veliki minus, ali definitivno nije napravio ni plus.

Imam uvid u njegove poteze i vidio sam kada je napravio tu pogrešku. Isto tako sam vidio da je mogao u jednom trenu ispraviti pogrešku ali da tada nije reagirao - što je zbilja bilo čudno za njega. Ddadd u meni sredio je jednim karate potezom poslovnjaka u meni, i nije mislio o propuštenom novcu već je mislio o vrhunskom brokeru, mom, sad već mogu tako reći, prijatelju - i mislio sam si, nadao sam se: "Samo da je sve u redu s njih kao čovjekom, nadam se da je OK iako se ne javlja!"

Jučer mi se konačno javio sa mobitela koji mu je do tada bio isključen. Odmah smo dogovorili sastanak za kraj dana. Pojavio mi se u uredu, mršav, upalih očiju i s vidljivim tumorima na vratu.

Zloćudnim tumorima.

"Trebaš mi izprogramirati sistem." - rekao mi je nakon što smo malo pričali o njegovoj bolesti - tumori su mu sve veći na očigled i nije baš dobro. Naravno da smo prešutili minus koji mi je napravio iako je bilo skoro pa nemoguće da bude u minusu. Naime - ja sam tom čovjeku davno napravio programe za analizu kretanja tržišta - programe zahvaljujući kojima trguje i nevjerojatnom preciznošću s visokim postotkom pogađa u kojem će smjeru cijene krenuti...a sad je zbog obične, u tom njegovom stanju razumljive ljudske pogreške izgubio novac. I to kad mu je najpotrebniji.

"Sistem?!" - upitah ga iznenađeno.
"Da. Provjerio sam sve pomoću tvojih programa. Funkcionira savršeno. Razrađen je do kraja i nevjerojatno je da je još jači od prethodnog sistema!"

Gledam ga, onako mršavog i oronulog. Gledam kako mu oči gore dok mi objašnjava što se dešava i zašto taj sistem dobiva. Divim mu se - suhoparni matematički indikatori iz njegovih usta su poezija - taj čovjek je rođen za taj posao! Oči mu svjetlucaju dok priča o burzi čak i dok čeka nalaze koji će mu reći je li jako jako loše, ili je pred njim totalna katastrofa...

Kao da je pročitao moje misli, on počne:

"Imam ja još puno toga za reći i napraviti! Dokle god ima nade, radit ću najbolje što mogu!"

Suzica u kutu mog oka nije bila za njegove oči. Njemu sam uputio smješak jedvo skidajući pogled s tumora.
Imam puno posla...jako puno posla...ali taj tumor...ta kugla unutar njega stvarno brzo raste čim je u ovo kratko vremena što se nismo vidjeli narasla tolika...

Nema vremena!

"Bit će gotovo sljedeći tjedan." - rekao sam čak i na svoje iznenađenje.

Sreća na njegovom licu dovoljna mi je nagrada - desi li se najgore uspjet će vidjeti djeluje li njegovo čedo, vrhunski sistem koji gorljivo razvija preko pola godine - a krene li mu dobro, bit će novaca za liječenje!

Sistem je dobar, jednostavno je genijalan - to vidim čak i ja koji nisam u tome čitav život.

Kako god okreneš treba taj sistem napraviti.

Pa ću ga i napraviti!

I nadat ću se da će biti najbolje što može biti...
Molit ću se u sebi...i nadati.


I nadati se još jače!


Vaš Ddadd