ddadd

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

06.05.2005., petak



.
Vječnost - šema No2
.

Dolje sam malo pričao o šemi da genskom terapijom postanemo besmrtni.

Ne znam da li ste već shvatili (ako jeste zašto niste komentirali - niš ne vjerujem dok ne vidim :-D ) ali...

Ima jedna kvaka!

Neuroni u našem mozgu se nikako ne nadomješćuju!

Znači, kad nam umre neuron automatski imamo manje mozga!

Srećom, imamo u mozgu 25 milijardi stanica, od čega oko 13 milijardi čine neuroni pa jedan neuron više ili manje.. :-D

Drugim riječima:

Srede li nam besmrtnost a ne nađu kako da nam povećaju kapacitet mozga, imamo ogromnu šansu da vrlo brzo (recimo da je 200 kvalitetnih godina života preoptimistično!) budemo lijepi, mladi i glupi!

Da samo glupi?! Totalno bez mozga!! :-D

Zato evo nama šeme No2 - ovdje se radi o seljenju svijesti i pamćenja u neko drugo tijelo.

Zamislite, pohranim kloniranog ddaddica kojeg su stvorili iz mog genetskog materijala ali su mu nekako ubili svijest (ne želim ni razmišljati o tome što ako mu nisu ubili svijest...brrr) i on raste ko biljka dok mi ne zatreba! Budući da tvrde da su neuroni u osnovi električna shema trebalo bi biti moguće neki način samo preslikati tu shemu u neki drugi mozak!

Jesam li ja tad besmrtan? Jesam shipak!

Uspavaju me i probudim se u lijepom novom mladom tijelu...to je prekrasno zar ne!?

A onaj stari ja - što ako se probudi?!!!

Otkad mi je to palo na pamet strah me bilo kakve narkoze - ljudi moji:

ja sam dok mi mozak nije svijestan mrtav!!

Ozbiljan sam!!


UH :)

Prava šema bila bi istinsko seljenje svijesti, način da dok seliš budeš svijestan svakog trenutka preseljenja i da onda pogledaš bezsvijesnu olupinu od svog starog tijela i pošalješ je u kompost :D

A sad zadnja mogućnost šeme No2 o kojoj ovdje želim govoriti:

Ako je svijest električna shema, ona bi se čak mogla seliti u kompjutore!
Već su napravili robote što trče, pospremaju kuću, laju i tako to...zamislite kako će ti roboti biti napredni u doba kad će seljenje svijesti biti dostupno!

Već vidim budućnost...

roboti igraju košarku - visoki tamnoputi robot skoči sa svoje linije slobodnih bacanja, preleti cijeli teren i zakuca oz okret. Publika robota frenetično urla a spiker viče:
I vratio nam se Michael Jordan bolji no ikad! Novi doskočni MONROE iz serije 'MONROE Air' fantastično funkcioniraju! - granice su opet probijene - u trgovini djelovima u vašem susjedstvu! Monroe amortizeri i Michael Jordan...jeeeee!!


Za kraj...Sanja je opet postavila temu - što bi bilo da je Hitler bio besmrtan?
Pokušat ću se raspisati o tome uskoro - znači - treći dio - posljedice vječnosti coming soon :D

Hvala na čitanju i dobloganja!

:)

UPDATE, zaboravih:
Na ovu (i ne samo ovu) temu preporučio bih knjigu 'Gospodar Svjetlosti' (Lord ofLight) od Roger Zelazny-a.
Meni najbolji SF svih vremena!
Uživajte :)