Free Web Counter
Free Hit Counter
Linkovi
Od blogova mogu izdvojit čovjeka koji me naučio da JE sve u životu crno ili bijelo i da Ćihuhuhu nije vlak - nego Ferdinand, stariji gospodin koji je umro od previše INFORMACIJA :

On je:

REBELSYSTEM

zanimljivo je vidit još i ovo:

Samoventilirajuće Termoregulacione Muške Gaće
Poezija u sedam riječi
Ja...ići...pas...nebo...
Kišobran ! Kišobran !..ići nebo
Bogati! Nebo-kišobran-pas?
Može! Može? Može,može
Ići ja kišobran nebo, bogati!
Pas ići nebo
Ja ići nebo
Kišobran ići nebo!
...bogati!

DRUŠTVO BOLESNIH UMOVA 1941.

četvrtak, 21.04.2005.

mrtvorođenče

tehnički, ovaj blog baš i ne bi mogo bit mrtvorođenče zato jer postoji. Ali može bit mrtvo novorođenče, što je još ljepše. Za dva tjedna bi trebo bit prvi rođendan bloga DRUŠTVA BOLESNIH UMOVA 1941.

ALI NEĆE !!!

šta ste čitali ste čitali, šta ste jebali ste jebali.

a svi dobro znate da POSLIJE JEBANJA NEMA KARANJA !!!

zovite popa, novorođenče je na samrti !


- 14:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Iz lošeg i neprikladnog rasporeda riječi nastaje predivna smetnja umu. Svi smo pridonijeli svojim predivnim smetnjama umu, zar ne ? Ja više od većine.
Odgovor na često pitanje : Na čemu sam?
"Jezik ne služi samo za izražavanje misli već i za omogućavanje misli, koje bez njega ne bi mogle postojati. "

"Zato nisam siguran ni u što osim u svetost ljubavi Srca i istinitost Mašte - jer ono što Mašta vidi kao Ljepotu mora biti istinito - bez obzira na to je li ranije postojalo ili ne."

Bertran Russel & John Keats