travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

O meni

IME:David
PREZIME:Bogdan
Z: Vrhovljana
ROĐEN:19.09.1991.
ŠKOLA: Tioš
MSN: dbogdan29@hotmail.com
ICQ:463-828-643

Linkovi

Samanta
Pavel
Bedy
Dina
Kika
Lucija I.
Ela
Lucija
Kristina
Maja
Manći I Ivek

subota, 12.04.2008.

Ponovo i po treći put

hehehe...aha, oni koji su mi rekli da bum ponovo počeo pisati, neznam odkud im to, al bili su u pravu...da, da.. po pisem,...neznam, valjda zbog dosade, viška vremena, grdoga vremen..., tj. niti sam neznam...al evo ka je tu je...nebum ve preveliki pos odma prvi put napiso ka nebu ko mislio da imam volu..inače svašta se toga izdogađalo v međuvremenu kaj smo se ne culi, oni koji su uz mene znaju..a koji ne, neda mi se ve bas pisati...bude prilika, jer opet se družimo..haha..U danas mi je prva slobodna subota..u vise pogleda..npr. nesam bio v skoli (mel sam nastavu, al mi se ne dalo v pol 6 stati za ta 3 sata;))), onda nemamo utakmice posto je liga zavrsila, i na kraju ovo je prva subota kaj sam "sam" oću reći solo po pitanju ljubavi...tak da bu danas sigurno veselo de god bum...uh kaj sam se raspisal..heh...idem sad..pa se se cujemo, i ocekujem dosta komentara..ono kao potporu,hihi (pa ipak je ovo jedan novi početak!!)..ajde pozdrav svima..wink



| Just Say SomeThiNg (81) | PriNt sOmeThinG | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.