Hrabri Mislav (14) cerebralnu paralizu pobjeđuje na igralištu

14.01.2016.

Mislav Ščuric (14) se unatoč cerebralnoj paralizi, koja mu je dijagnosticirana kad je imao samo godinu dana, bavi street workoutom. Čvrsta volja pokreće ga svaki dan.

Cerebralna paraliza je nešto s čim Mislav živi cijeli život. Većina ljudi koja ima jednaku dijagnozu ne može hodati, niti govoriti. Mislav smatra da nije toliko teško živjeti s cerebralnom paralizom, samo ponekad treba improvizirati. Velika podrška su mu roditelji i prijatelji, kao i kolege iz ekipe Svetice Workout.

Sport ga je uvijek gurao naprijed

– Sve što vas u životu zanima, možete napraviti, samo morate pronaći snagu u sebi. To ne ovisi o nikome drugom, već o vama, kaže četrnaestogodišnji Mislav, koji svoju snagu crpi iz sporta kojim se bavi.

Sport je strast koju Mislav posjeduje još od malih nogu, otkako je s djedom išao na nogometne utakmice na Maksimir. Želja da postane nogometaš, kao i činjenica da to neće moći, bacala ga je u depresiju i budila samosažaljenje. No, otkako je pronašao motivaciju u street workout-u i promijenio pogled na samog sebe, depresija je nestala.

– Htio bih karijeru u nogometu, ne nužno kao igrač. Možda kao sportski novinar ili fizioterapeut, priča Mislav

Mislav se uspješno nosi s bolešću

– U početku sam odbijao trening na Sveticama, jer sam mislio da ništa neću moći napraviti, priča Mislav.

No dodaje i kako se stanje ubrzo počelo mijenjati.

– Nakon tri mjeseca treninga sam izvukao prvi zgib – to mi je bio jedan od najsretnijih trenutaka u životu.

Street workout je za Mislava psihofizička terapija, nakon koje se osjeća puno bolje i koja je motivacija za svaku narednu vježbu i trening. Zahvaljujući street workoutu, počeo je i sam odrađivati vježbe, koje je ranije izbjegavao, a koje pomažu njegovom razvoju.

– Ne zanima me što drugi misle. Ovo je moj život i znam da ako se potrudim, mogu sve što hoću!, kaže Mislav.

Izvor: 24 sata.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.