6000 članak na blogu

10.03.2014.

Brojka koja pokazuje broj objava na blogu za ovaj članak će označit kao 6000 .
Hvala Vam svima koji me redovno pratite, na svemu.
Pokušat ću i dalje pisat ovaj blog koji je za mene terapija.
Želim sam sebi poniznost.
Sve moje aktivnosti su pretežno vezane za crkvu u kojoj se osiječam kao gubavac.
Da nema pastorala sportaša i molitvene zajednice Srca Isusova, prijatelja koji redovno mole za mene, već bi odavno bio Izgubljen sin' koji se povremeno vrača.
Da nema moje obitelji, ambulante dr. Meštović, medicinske sestre Dragice, doktorice Šagud na KBC-u, opet bi bio stanovnik jedne ustanove.
Hvala Vam još jednom.
Davor Seljan, autor bloga Davorove novosti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.