NIK VUJIČIĆ U SRBIJI: Put je bio naporan, ne osećam noge!

21.09.2012.

NIK VUJIČIĆ U SRBIJI: Put je bio naporan, ne osećam noge!
Odmah po sletanju na beogradski aerodrom, najpoznatiji svetski motivacioni govornik poreklom iz Srbije našalio se u svom stilu
Nik Vujičić


Nik Vujičić, svetski poznati motivacioni govornik srpskog porekla, koji je rođen bez udova, doputovao je u Beograd, gde će prvi put održati svoju besedu u humanitarne svrhe. Ekipa Telegrafa ga je sačekala na aerodromu “Nikola Tesla”.

- Zdravo, kako ste? – prve su reči kojima je nasmejani Vujičić pozdravio prisutne, da bi se odmah nadovezao:

- Ljudi, drago mi je što sam ovde, srećan sam što sam napokon u zemlji mojih predaka! – da bi na pitanje o tome kako je putovao i da li mu je let bio naporan, Nik odgovorio u svom šeretskom stilu:

- Da, strašno, toliko je bio naporan da ne osećam noge!

Nakon što se pozdravio sa ljudima koji su ga dočekali, Vujičić je otišao da se sretne sa teniskim šampioniom Novakom Đokovićem (o tom susretu čitajte uskoro na Telegrafu)

Inače, pre dva dana u Beograd su stigli i Nikovi roditelji Duška i Borislav, kojima je ovo prvi put da borave u našoj zemlji od 1964. godine, kada su je i napustili.

- Kada se Nik rodio, mislili smo da mu život neće pružiti mnogo i da će uvek zavisiti od drugih, ali nije tako. Naš najveći strah je nestao, a on je postao nezaustavljiv. On radi stvari koje mi ni sami ne bi mogli ni da zamislimo, a osnovao je i porodicu i čekamo naše prvo unuče – izjavio je po dolasku u Beograd Borislav Vujičić, koji je s ćerkom posetio Srbiju, a ovo mu je drugi put, otkako je 1969. napustio zemlju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.