Ostavili sve u Hrvatskoj i započeli novi život na Grenadi - zadnji dio članka koji govori o Bogu.

14.09.2012.

'Možda mislite da se čovjek treba fokusirati na jednu stvar da bi bio dobar u tome, ali ja nekako uvijek imam par aktivnosti. Radoznale sam prirode i ispunjava me svestranost. Pokušavam iskoristiti talente koje sam dobila od Boga, a sunce i predivna priroda koju ovdje imam neiscrpna su mi inspiracija', kazala je svestrana Jelena. Mladima u Hrvatskoj poručuje da slijede svoje srce i svoje snove te da, ukoliko nesto imaju na umu, to i ostvare.

Izvor: https://dnevnik.hr/vijesti/zanimljivosti/ostavili-sve-u-hrvatskoj-i-zapoceli-novi-zivot-na-grenadi.html

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.