Obavijest

10.10.2008.

Znam da u zadnje vrijeme radim kampanjski.
Doslovce sam moramo neke stvari zapostavit.
Tako je na žalost foto blog ostavljen za neka druga vremena.
S obzirom da radim, studiram i radim honorarno (za simboličnih 50 kuna) u udruzi H-epicentar, ne stizem puno toga.
Na poslu mi je guzva i radim doslovce po 8 do 10 sati.
Uz to je počela i distribucija za H-epicentar i puno toga oko udruge H-epicentar. Posla je puno, a nas je jako malo. Puno toga se treba orgarnizirat da sama večer na nešto izgleda.
Uz to me i prehlada lovi, tako da pod temperaturom idem na posao. Sada sam smanjio tempo pa radim od 9 a ne od 7.
Ovaj vikend cu se pokuat izlječit, mada me puno toga čeka.
Dostupan sam na mobitel.
Ako imate bilo kakvu informaciju koju bi htjeli da stavim na blog, pošaljite mi je na mail. Ako bude primjerena koncepciji bloga stavit ću.
Hvala na razumjevanju i svako dobro.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.