četvrtak, 23.05.2013.

Kriminalci u politici


Kaže se da istina, kao i voda uvijek nađe put da ispliva na svjetlo dana. Netko bi rekao kako od zakašnjele istine i nema velike koristi, ako laž i prevara učine svoje, no svakako je puno bolje da se istina utvrdi ikada nego nikada.
Dragi čitaoci ovoga bloga, počeo sam vam se obraćati ovim putem prije točno 8 godina, kao prvi političar u Hrvatskoj, koji je iskoristio internetski medij kako bi građanima približio svoje političke stavove, ideje, planove, razmišljanja, vrijednosti pa i dvojbe. Upozoravali su me da se upuštam u rizičan posao, tim više jer sam otvorio prostor i onima koji su taj moj oblik komunikacije s ljudima, građanima i biračima, željeli zloupotrijebiti ili samo upotrijebiti kao poligon za uvrede i mene i mojih istomišljenika ili tek kao sredstvo za plasiranje svojih ideja. Prihvatio sam taj rizik i nikada se nisam zbog toga pokajao.
Trenutno se ne bavim politikom i nije mi žao zbog toga iako sam se zapravo cijeli život na različite načine zalagao za transparentno iznošenje svojih uvjerenja boreći se za podršku, naprosto držeći, da imati stav znači biti građaninom, dakle ono što je određeno stanovitom dužnošću spram ljudi s kojima se živi. Moje se shvaćanje politike, u tom smislu nije promijenilo niti za milimetar i ja i dalje mislim da je politika prije svega odgovornost prema zajednici.
Neposredni povod za ovo moje obraćanje, je jutros prispjela preslika dokumenta, koji nepobitno potvrđuje da su u vrijeme kada sam započinjao ovaj blog, dakle prije osam godina, trojica političkih kriminalaca napravila sporazum kojime su se dogovorili da za iznos od 96000 kuna sruše legitimno izabranog gradonačelnika grada Siska, čija je lista dobila većinsko povjerenje građana toga grada. Mnogo sam pisao na ovom blogu o tim događajima iz 2005. I bilo mi je savršeno jasno da su tadašnji vijećnici SDP-a Roko Nikolić i Ivica Kindi kupljeni, kako bi me rušili sa mjesta gradonačelnika Siska ( u čemu su i uspjeli), no tek sam jutros dobio i dokaz o tom prljavom poslu kojega su sklopili sa dugogodišnjim predsjednikom sisačkog HSP-a Veljkom Novakom. O tom događaju, puča i nasilne provale u gradsku vijećnicu, još su žive slike građanima Siska, ali i ostalima u Hrvatskoj jer se događaj bez presedana snimao svo vrijeme.
Podastirem dokaze tog prljavog posla, ne kako bih naknadno likovao niti se opravdavao onima koji su mi govorili da sam bio nesposoban očuvati vlast, već prije svega zato što su akteri toga posla još uvijek politički djelatni. Veljko Novak, davatelj (posuditelj) novca upravo je sa listom HDZ-a, HSP AS i pratitelja osvojio najviše glasova na proteklim izborima za Gradsko vijeće Siska i upravo sada pokušava sastaviti većinu. S kojom i kolikom lovom? Hoće li i kada prestati prljava politička trgovina?Kako stvari stoje u drugim dijelovima Hrvatske?
Još je pitanja za desetine i stotine postova. Ali o tome sam zapravo pisao svih ovih godina.



Davorko Vidović
23.05.2013. u 10:15

<< Arhiva >>