ponedjeljak, 01.02.2010.

Kristina Ikić Baniček


Između 300-tinjak postova na ovom blogu, rijetko sam pisao o događanjima, pa i ljudima iz SDP-a, naprosto jer smatram pristojnim o stranačkim stvarima govoriti među stranačkim kolegama, a nepristojnim nabijati na nos „naše“ teme ljudima koje to ne mora zanimati. No, kako je ovo ipak MOJ elektronički dnevnik i kako bi za informaciju koju želim priopćiti,mogao postojati i širi javni interes, činim izuzetak.
Naime, od danas sisačka organizacija SDP-a ,na svom čelu ima novoizabranu predsjednicu, nakon subotnjih odlično posjećenih unutarstranačkih izbora (glasalo je 66% evidentiranih članova gradske organizacije).
Riječ je o mladoj, ali i politički iskusnoj Kristini Ikić Baniček, u drugom mandatu članici Glavnog odbora SDP Hrvatske, županijskoj i gradskoj vijećnici, bivšoj tajnici Županijske organizacije, aktivistici i vrijednoj članici stranke već desetak godina.
Ovu mladu profesoricu, zaposlenu u HCR-u na poslovima međunarodnih donacija, članovi SDP Siska su prepoznali kao najspremniju i najbolju kandidatkinju za vođenje lokalne stranke, te predstavnicu generacije koja će sve više preuzimati ključne dužnosti ne samo u gradskoj organizaciji SDP-a već i u političkom životu grada Siska. Kristina je već ranije izabrana na dužnost predsjednice kluba vijećnika SDP-a, SDSS-a i neovisnih vijećnika u Gradskom vijeću Siska.
Iznimno me raduje da sam i sam pridonosio stasanju ovih mladih ljudi, koji nose entuzijazam, političku strast, energiju a i znanje neophodne za nove iskorake u vođenju odgovorne socijaldemokratske politike u gradu Sisku. Siguran sam da oni donose dodatnu prepoznatljivost socijaldemokratske alternative i da će se ona potvrditi već na idućim lokalnim izborima.
Iako se osobno nisam kandidirao ni za koju dužnost u lokalnoj organizaciji, spreman sam, dakako, kao član Glavnog odbora i saborski zastupnik, maksimalno pomoći i dalje da vidljivi rast SDP-a u Sisku kao najjače političke stranke, bude konačno okrunjen i preuzimanjem izvršne vlasti u gradu Sisku. Zbivanja na nacionalnoj poltičkoj sceni, a naročito pobjeda Ive Josipovića, snažan su poticaj svima onima koji politiku ne doživljavaju kao lupešku trgovinu, demagogiju i jeftini populizam, da se jače angažiraju i da jasnim političkim porukama pridobiju povjerenje građana. Zahvaljujem, stoga svima koji su me podržavali u odlukama da ne idem u trgovačke i neprincipijelne sporazume (koji su nam nuđeni koji bi mi sigurno osigurali gradonačelnički mandat) i koji su razumjeli da vlast može biti izborni, a nikako politički cilj i svrha i da postoji cijena koja se ne smije platiti da bi ju se prigrabilo. Reagiranje svih kolega i angažman na prošlogodišnjim lokalnim izborima zaslužuje svaku pohvalu. Uvjeren sam da će i nova predsjednica sa svojom dokazanom socijaldemokratskom , lijevom opredjeljenošću, nastaviti voditi stranku, upravo tako da čuva visoke moralne standarde i dosegnutu demokratsku razinu sisačkog SDP-a.

Davorko Vidović
01.02.2010. u 03:28

<< Arhiva >>