četvrtak, 07.01.2010.

Gleda u oči i laže!

Već sam odavno samome sebi rekao (a čini mi se i čiteteljima ovoga bloga), da neću samo kritizirati već nuditi rješenja i poticati optimizam, jer sam i sam valjda po prirodi optimističan, a pogotovo da se više neću osvrtati na čudnovate odluke bića kjega smo , mi građani Siska izabrali za gradonačelnika.
No, on je doista znak vremena i sjajni primjer svega što je kao magla pritislo ovu zemlju koja baulja pod pritiskom nekompetentne, neodgovorne, bahate i cinične političke strukture (neka mi oproste časni izuzeci). Zato je zanimljiv i za šire sociološke i politološke analize.

Naime, priča ide ovako.

Prije nekih mjesec dana, postavio sam, ponukan pričama po gradu, pitanje gradonačelniku na aktualnom satu, o najavama poskupljenja vode. Ocijenio sam da je puno važnije za građane Siska dobiti jamstvo da ih se neće pljusnuti po ionako praznom džepu, od npr. namještanja zaposlenja vlastitoj nevjenčanoj ženi na teret gradskog proračuna. I onda, mi je laknulo. Gradonačelnik je ozbiljno i kategorično demantirao “to što se piskara i priča po gradu”, i ja sam gotovo posramljen zbog sumnji mirno sjeo na svoje mjesto zadovoljan odgovorom.
Moje je zadovoljstvo bilo još veće 20. prosinca kada sam na kućnu adresu dobio pisani odgovor istoga gradonačelnika koji je i tim putem potvrdio da neće odobriti poskupljenje vode niti za lipu.

A onda, desetak dana kasnije, s 5 dana zakašnjenja, gradonačelnik saziva press konferenciju da bi nas izvjestio da već pet dana pijemo za 30% skuplju vodu. Da ne povjeruješ! Bezobraština, laganje, cinizam, potcjenjivanje građana i rijetko viđena bahatost.

Da je na moj upit odgovorio bilo kako drugačije, npr. “još ne znamo”, “radimo izračune”, “ne mogu ni potvrditi ni demantirati” i sl. bio bih ljut, kao i većina građana, ali ne i šokiran tolikm beskrajnim laganjem.

Obrazloženje tako drastičnog poskupljenja, jednako je uvredljivo. Tobože radi nekakve sitne investicije u komadić vodovoda koji je odavno već morao biti završen, i zato što “Vodovod” posluje s gubicima. Ma nemojte! Prije deset dana ste rekli da posluje s dobiti. Bože sačuvaj!


Davorko Vidović
07.01.2010. u 01:44

<< Arhiva >>