petak, 29.05.2009.

LJUDI, VRIJEME JE!

Cijenjene sugrađanke i sugrađani,
Danas sam vam se obratio putem radija 5 minute iza podneva, namjerno i simbolično, jer su za nas Siščane mnoge prilike nepovratno prošle, iste one koje su drugi gradovi Hrvatske obilato iskoristili u „sedam dobrih godina“ iza nas, kada su uspjeli pokrenuti svoja gospodarstva, obnoviti svoju infrastrukturu i poboljšati životni standard svojih građana.
Sisak je svoje prilike propuštao, jer nije bilo nikoga u Gradu koji bi htjeli i znali zatražiti barem dio velikog poreznog kolača naše skupe države, za Sisak, čak nit onoliko koliko smo mi Siščani trpali u taj proračun.
A i ono što smo prikupili u gradu Sisku i gradskom proračunu nisu htjeli i nisu znali usmjeriti prema poboljšanju života nas Siščana. Samo u četiri godine kroz proračun Siska je prošlo tisuću milijuna kuna, cijela jedna milijarda. Neka nam pokažu na što su potrošili tih tisuću milijuna. Na neizgrađenu kanalizaciju, na neizgrađene mostove, na zakrpane ulice , na neizgrađene nogostupe, derutne društvene domove, na neizgrađenu Strieglovu galeriju, na poklonjeni Veliki Kaptol...
Propale fasade, zapuštene ulice i zagađenje, nezaposlenost, socijalna bijeda, nažalost, slika su Siska, koju ćemo godinama morati mijenjati iz svijesti ljudi i nas samih i ostalih koji su čuli za naš grad.
A tako ne mora i neće biti!
Ljudi moji, svi vi kojima se sve vezano za izbore već gadi, znajte da izbori nisu hrpe plakata, poruka, spotova, koalicija i trgovačkih ugovora. Svi vi koji rezignirani kažete da dajete svoj glas jednima , a da vladaju drugi, znajte da se promijenio zakon i da će konačno gradom upravljati oni koje vi zaokružite na listićima.
Ljudi, ovo je prilika koju ne smijemo propustiti ako želimo promjene u našem gradu. Mnogi od vas možda misle da ja i nisam pravo rješenje, nalaze mi mnogo mana i to s pravom jer nisam niti savršen niti nepogrešiv. I ja znam da u našem Sisku postoji mnogo doličnih, poštenih, sposobnih ljudi koji bi bili možda bolji kandidati za našeg gradonačelnika od mene.
Ali u jednu sam stvar siguran. Postojeći kandidati koji su ovaj grad unazađivali proteklih deset godina sigurno nisu dobri kandidati.
Sa mnom možda dobivamo, s ovima sigurno gubimo!
Hvala vam za povjerenje u prvom krugu. Ali bez vašega glasa u nedjelju, to neće značiti ništa. Vaš glas itekako vrijedi,i ne potcjenjujte taj pokret rukom i olovkom. Ne dozvolite da se u ponedjeljak probudite s nelagodom i pitanjem, jesam li ipak pogriješio što sam propustio izaći na izbore.
U ponedjeljak će biti kasno. A četiri godine su duge, a mogu biti i tragično preduge. Naš Sisak zaslužuje bolje, svi mi zaslužujemo bolje!
Zato, ljudi, i vi mladi i vi stariji, bez obzira na spol, obrazovanje, nacionalnost ili vjeroispovjest, bez obzira kojoj se stranci priklanjali, ne dozvolite da vas ušutkaju pričom da su svi isti i da će vama biti isto ma koga izabrali. I ne zaboravite da nisam važan niti ja niti moj protukandidat. Važni ste vi, Siščanke i Siščani.
Ljudi, vrijeme je!
Pozdravljam vas mojim sloganom Pošteno za Sisak!

Davorko Vidović
29.05.2009. u 16:26

<< Arhiva >>