25.02.2005., petak

MEET MY (other) FRIENDS pt.2

Evo i druge dvije druge (kolegice)… Ovo sastavljam na taktove pjesme Billy Jean pa mi nemojte zamjeriti na manjku inspirativnosti… inače ove dvije su nokat i prst jedna drugoj pa onda kuiš ono (ne znam šta pišem pa ne zamjerajte)…
Evo pičtur od njia dvije cuzamen:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zdesna na ljevo se smješkaju:
MATE(j)A PULJIZ a.k.a. ICE maTEA (tajči: ajs maTI [ne zamjeraj])
IVONA JOZIĆ a.k.a. IVE (jel?)
Foto by: da4ce (ja) sa svog Sharp GX 30. :D
Opisi ukratko:
Ivona «Ive» Jozić je jedna vrlo optimistična ali u navratima i da osoba. Na sve gleda s visoka (doslovno)… LOL. Ive se bavi proučavanjem dudovih svilaca i vadi bube iz dlake jednogrbe ili dvogrbe deve… također ive se bavi i branjem pamuka kada dođe sezona a u navratima pravi cement i kliNkera se u skladištu za klinkere. Ive živi blizu jednog supermarketa (nisam ja nikakav promidžbenjak) i maltene (dobra riječ) ju svaki put vidim tamo kad sam tamo jer idem tamo da si kupim nešto jer tamo ima puno dobrih stvari koje nema vamo kod nas. Ive sjedi TOČNO ispred profesorice tik uz katedru tako da mora biti mirna jerbo je onda screwd. Š njon sjedi njena kolegica puljiska (lol).
Matea «ice matea» Puljiz je jedan ekscentrik (za ovu riječ ne znam točno značenje al lijepo zvuči [ovim putem se ispričavam tei koja se uvrijedila na epitet cinična jerbo ona to nije] {kolegice matea ovo sam napiso tek tako da kuiš ono fakat…}]) stoga mislim da se šnjom ne smijete zajebavat. Ima dečka… ANEGDOTA: idemo mi jednom iškole i upoznajemo dečka i kažemo mi (robi i ja): bok bok… mi smo robi i davor aka dado, tek dođe on i kaže ja sam šibalić. Trema je nastupila kad je vidio onako krupne i nabildane dečke sa čvrstim stiskom ruke. LOL. (kolegce ako ti se šta ne sviđa jać to otrisat i eto). Inače matea je jedan ŠALDŽIJA koja se (ne)rado šali i na svoj račun a ne(rado) na račun drugih. (napomena: ne znam šta pišem). Također sjedi TIK TIK TIK do profe tako da je fakat ono u nezgodnoj poziciji što se može vidit i na ovoj slici (sorry moro sam):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto to su bile moje kolegice s kojima se najčešće družim ovako u školi. I da imaju nešto zajedničko osim što dijele mjesto jako blizu profe, jedan iz tehnologije. To je ono TUTKALO, ČUNAK, ZIJEV i KUČINA.
A kod mene nema ništa… ovo je bio jedan od najboljih školskih tjedana u mom životu. Jest da nije bilo kolege napoleona u školi zbog bolesti al ipak… bilo je friggin dobro. Ajd PISS OUT! Ehehe!

- 20:52 - Komentari (24) - Isprintaj - #

20.02.2005., nedjelja

MEET MY (other) FRIENDS (pt.1)

Prijevod za nenačitane: upoznajte moje ostale kolege. A s njima se ja družim kuiš ono… sjeđenje u galeriji, iđenje cuzamen do grada kad iđemo iškole (iz škole) i sjeđenje u čuvenom BIRCU (fora by napoleon: idemo poslije škole u birc? Dotične dame: šta? A? Napoleon: read my lips: BIRC!!). LOL. Danas dvije, a drugom prilikom druge dvije jer naime tako je i August Šenoa utemeljio čitateljsku publiku sa zlatarovim zlatom i Marija Jurić Zagorka sa čuvenim romanom Grička vještica (ala je mali načitan (^_^))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SLJEVA SJEDU:
ANA KOVAČEVIĆ A.K.A. ANE
TEA KREŠIĆ A.K.A. ICE TEA (čitaj ajs ti) [ovo je za ekipu iz škole- to sam sad izmislio]
ČUČI: moj prst na objektivu moba.
Pa red je i da ih opišem:

ANA je jedna vrlo kreativna mlada dama, fascinantnih komunikacijskih sposobnosti. Naime, ane bi i ciganki dijete isprosila. LOL. Inače ana se bavi: življenjem kod konzuma, druženjem sa nama normalnim ljudima, druženjem sa uzvišenim bićima (u daljnjem tekstu ICE TEA lol, matea i ivona). Ana je jedna tajanstvena osoba pa sad ja ne znam dal je u vezi s jednim Hrvojetom ili nije. Hrvoje ne gubi vrijeme i pita za ručak jednog člana naše ekipe (znači to uključuje i dečke). Neću reć koga jerbo mogao/la bi se uvrijedit. I tako ana ima kovrčavu kosu koju nekad čudom izravna. Nekad zna bit spaljena a nekad zna i matematiku (haha kako dobra rečenica. E da zanemarite ova moja sranja u zagradama - to ja pričam sam sa sobom :D). što još reć o dragoj nam kolezici ani? Hm. E da. Sjedi U PRVOJ KLUPI i aktivna je u fiktivnoj tvrtki EDIX d.o.o. s napoleonom na čelu (ne tetovirano)!!! Pfssss!!

TEA je također jedna kreativna osoba, ponekad i zbunjena al uglavnom da. Iz dana u dan nas fascinira njena ciničnost (hahaha ne znam šta pišem) te njezin smisao za humor i njezin smisao za shvaćanje humora. Tea inače ima jedan jako specifičan smijeh. Obara vas s nogu. (taj smijeh moći ćete čuti kada se ja i tralalalalalalla dozgovorimo oko nečega). Fakat ono kuiš ludnica. Tea ja mislim ima dječka imenom Goran i brata sa jednim odličnim imenom sa sufixom –in. Pogađate buraz se zove DAVORin. Divno. Naime davorin je bio producent pri stvaranju našeg božićnog projekta koji bi uskoro mogao biti downloadable na mom blogu (IN ASOSIJEJŠN VIT G S M – J A V A . C O M). Teine specijalnosti su: aaaaa… razmišlj razmišlj… ne znam… e da zna dobro padat (doslovce) na taktove letećeg odreda. Al smijeh je glavni. I da i ona sjedi u PRVOJ KLUPI (zajedno sa anom) i to točno ispred mene. eto. Tolko. Ako mi dođe nešto još nadopisat ću.

P.S. iza ane sjedi marijan čavar (legenda) koji bi također mogo dobiti jedan moj post vit pikča (slika).
Tolko od mene za danas. MIR VAN!

- 20:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

16.02.2005., srijeda

GRIPA!

Fakat sam se kuiš ono razbolio kuiš kao fol ono kao do jaja. Inače sam živahan momak a danas sam se umorio ko idiot spremajući krevet. Fakat. Uglavnom… Tako je dosadno da dosadnije ne može biti. Dosada grize za uši. I još ima tupe zube pa je onda još dosadnije. I tako… dobio sam račun za Internet. Na carnetu 200 kn i na T-comu. Ukupno: 300 (riječima: trista) kuna. A kuiš ono iznenadih se. Jest da sam bio svaki dan na netu po možda 2 sata (ili više), ali dobro. Prodat ću stari mob.i platt (namjerno platt [ipak sam ja polubosanac]). I čvrsto sam odlučio da ću dat mami kabli od Interneta i da će mi ga davati samo subotom. Sad se sigurno pitate: kako onda sad u srijedu stavljaš post. E pa eto: treba mi za dioničarstvo nešto (ehehehe). I tako evo. Sjedim u sobi s nogama na radijatoru (ko uvijek) i pišem ovaj post i gleam «duhovitu» ROZEN. Leva ima fora ko govno vitamina. Jao e ne da mi se više pisat. Mir van!
- 10:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

09.02.2005., srijeda

ŽIVOTINJSKA VLAKNA

NAPOMENA: ovo je protest... pitanje: da li nama ekonomcima treba ovako nešto. U bilježnici piše točno ovako:
ŽIVOTINJSKA VLAKNA
- su: 1. DLAKE (ovčja vuna)
2. SVILE (prirodna svila - dudova svilac)
Prirodna svila - dobije se odmotavanjem (ne znam pročitat) dudovog svilca. On je leptir koji snese jajašca, a iz njih se izlegu ličinke i one se hrane lišćem bijelog duda. Prostorije u kojima se drže ličinke moraju biti čiste, dezinficirane i ujednačene temperature. Ličinke kroz 2 otvora ispod usta (ne znam pročitat) sirupastu masu FIBROIN ono se pomoću svilenog ljepka odma sljepljuje u jednu nit koja se omotava oko ličinki i tako nastaju čahure. Mogu biti raznovrsne (krupne, sitne), prema boji (bijele, (ne znam šta piše) sive, žućkaste, smeđe i čahure sa pjegama - nisu cjenjene). Čahura se sastoji od nekoliko djelova: FLOK i KU(?)ČINA - kratka i isprekidana vlakanca, GREŽ- od dugih niti (600 - 1500 m), KOŽICA - kratka i isprekidana vlakna. Prije odmotavanja svile sa čagura se odvajaju se čahure koje će služiti za daljnje razmnožavanje, a one za dobivanje svile stavljaju se u zagrijane komore ili u toplu vodu kako bi se uništile ličinke. Nakon toga čahure se pripremaju za dobivanje svile. U toploj vodi omekšava se svileni ljepak i posebnim četkama se skidaju FLOK I KU(?)ČINA i traži se kraj GREŽA i svila se odmotava. To je sirova svila - nema sjaja pa se ona degumira - provlači se kroz toplu sapunjavu vodu. Dobije se sjaj al se gubi na težini pa se onda obavlja otežavanje svile solima teških metala. Tako dobivena svila je kvalitetna sirovina u ind. Koristi se u proizv. svilinog konca, prediva, svilenih tkanina, haljine, kostimi, kišobrani, (robi dodaje: BLATOBRANI GROMOBRANI), u proizvodnji (ne znam pročitat).
Osim ove pr. švile dobije se (ne znam šta piše) od DIVLJIH BUBAAAA! TUSA- buba živi u tropskim šumama - grublja i lokalnog značaja. JAMAMAJ svila. BISUS- poznata kod starih egipćana. Dobije se od skoljki iz porodice (ne znam šta piše) i nalazi se u Sredozemnom moru.
Ovčja vuna - dobije se strižom ovaca u obliku runa. Runo je (ne znam šta piše) ogrtač koji obavija tijelo ovce i koje se strižom dobije u jednom komadu (valjda to piše) za razliku od dlakavih ogrtača kad se (ne znam šta piše) raspadaju.
Prema vrsti ovce: merino vuna - u Australiji
Naše vrste (ne znam šta piše) i (ne znam šta piše). (ne znam šta piše) zbog dobivanja krzna perzijaner.
Prema finoći može biti: 1. fina ili pušasta
2. gruba ili (ne znam šta piše)
Prema boji: bijela i crna.
Prema vrsti runa: 1. otvoreno - pramenovi vune su na vrhu uži a u osnovi širi
2. poluotvoreno - razlika u debljini pramenova je mala
3. zatvoreno - pramenovi iste debljine
Prema čistoći: 1. neoprano
2. djelomično oprano
3. (pogađate) oprano
najčešće se prodaje neoprana vuna, ona sadrži prirodnu masnoću NAPOMENA: ovo je protest... pitanje: da li nama ekonomcima treba ovako nešto. U bilježnici piše točno ovako:
ŽIVOTINJSKA VLAKNA
- su: 1. DLAKE (ovčja vuna)
2. SVILE (prirodna svila - dudova svilac)
Prirodna svila - dobije se odmotavanjem (ne znam pročitat) dudovog svilca. On je leptir koji snese jajašca, a iz njih se izlegu ličinke i one se hrane lišćem bijelog duda. Prostorije u kojima se drže ličinke moraju biti čiste, dezinficirane i ujednačene temperature. Ličinke kroz 2 otvora ispod usta (ne znam pročitat) sirupastu masu FIBROIN ono se pomoću svilenog ljepka odma sljepljuje u jednu nit koja se omotava oko ličinki i tako nastaju čahure. Mogu biti raznovrsne (krupne, sitne), prema boji (bijele, (ne znam šta piše) sive, žućkaste, smeđe i čahure sa pjegama - nisu cjenjene). Čahura se sastoji od nekoliko djelova: FLOK i KU(?)ČINA - kratka i isprekidana vlakanca, GREŽ- od dugih niti (600 - 1500 m), KOŽICA - kratka i isprekidana vlakna. Prije odmotavanja svile sa čagura se odvajaju se čahure koje će služiti za daljnje razmnožavanje, a one za dobivanje svile stavljaju se u zagrijane komore ili u toplu vodu kako bi se uništile ličinke. Nakon toga čahure se pripremaju za dobivanje svile. U toploj vodi omekšava se svileni ljepak i posebnim četkama se skidaju FLOK I KU(?)ČINA i traži se kraj GREŽA i svila se odmotava. To je sirova svila - nema sjaja pa se ona degumira - provlači se kroz toplu sapunjavu vodu. Dobije se sjaj al se gubi na težini pa se onda obavlja otežavanje svile solima teških metala. Tako dobivena svila je kvalitetna sirovina u ind. Koristi se u proizv. svilinog konca, prediva, svilenih tkanina, haljine, kostimi, kišobrani, (robi dodaje: BLATOBRANI GROMOBRANI), u proizvodnji (ne znam pročitat).
Osim ove pr. švile dobije se (ne znam šta piše) od DIVLJIH BUBAAAA! TUSA- buba živi u tropskim šumama - grublja i lokalnog značaja. JAMAMAJ svila. BISUS- poznata kod starih egipćana. Dobije se od skoljki iz porodice (ne znam šta piše) i nalazi se u Sredozemnom moru.
Ovčja vuna - dobije se strižom ovaca u obliku runa. Runo je (ne znam šta piše) ogrtač koji obavija tijelo ovce i koje se strižom dobije u jednom komadu (valjda to piše) za razliku od dlakavih ogrtača kad se (ne znam šta piše) raspadaju.
Prema vrsti ovce: merino vuna - u Australiji
Naše vrste (ne znam šta piše) i (ne znam šta piše). (ne znam šta piše) zbog dobivanja krzna perzijaner.
Prema finoći može biti: 1. fina ili pušasta
2. gruba ili (ne znam šta piše)
Prema boji: bijela i crna.
Prema vrsti runa: 1. otvoreno - pramenovi vune su na vrhu uži a u osnovi širi
2. poluotvoreno - razlika u debljini pramenova je mala
3. zatvoreno - pramenovi iste debljine
najčešće se prodaje neoprana vuna, ona sadrži prirodnu masnoću (ne znam šta piše), sprečava (ne znam šta piše) i pucanje vlakana.
Vuna se mora skladištiti u suhim i čistim skladištima, zaštićeno od štetočina, naročito od moljaca.
Osim vune koriste se i dlake drugih životinja: zečja dlaka, kozja,svinjska, devina- nije ničija provala: JEDNOGRBA I DVOGRBA DEVA.

eto to je to, u next lekciji smo spominjali TUTKALO, ČUNAK te ZIJEV.
mir van!
- 20:23 - Komentari (24) - Isprintaj - #

06.02.2005., nedjelja

KIFLA NEMA KIČMU?!

nekad kad sam sam... razmisljam o tome šta bi bilo kad me ne bi bilo... al nikad nisam sam pa nikad o tom ne razmišljam... haha. pišem sve rijeđe jerbo neam inspiracije da napišem nešto korisno za ovaj okrutni svijet u kojem je JANICA (zasad) dobila 2 ZLATA, a rukometaši SREBRO. fakat ono. da postoji svijetsko prvenstvo u ljenčarenju ili u gledanju tv-a ili u dugometražnom jeđenju junk fooda ili tako nekih sranja ja i kolega NAPOLEON bi bili u finalu. i mislim da bi bilo produžetaka. fakat ono e... kuiš ono e, kao fol ljen sam ono kuiš e ono. (ovo mi je najbolja rečenica u životu koju sam ikad reko). i tako. da malo komentiram događanja po skoli. ovako... nešto je bilo i onda smo mi: HA?!?!?! i onda je neko reko i onda smo mi HAHAHAHA i ošli kući sretni što niko nije dobio herniju iliti kilu iliti bruh. Ali onda sutradan... trrrr trrr trtrtrtrtrrrr... war drums... grudvanje s tehničkom... protivnici brojčano nadmoćniji ali mi smo ih taktički nadmudrili i sa boljim nišanskim spravama te sa boljim i jačim oružjem (grudve specijalno napravljene od tajnih sastojaka [ne kamenje ni led]). i tako TOKARA dobio grudvu u oko. imam još nešto za reć: BRB. i onda next day preko puta škole ima njiva prekrivena dubokim snijegom. ošli smo tamo i trčali i bacali se ko mutavi i kad smo se malo ugrijali (smrzli se) došli jope ovi s tehničke (naime mi smo susjedne skole ekonomska [znaš da nismo čisti kada smo ekonomisti {copyright tralalallalalalalalla robi}] i tehnička [?]). opet smo ih taktički nadmudrivali i onda jedan hrabar potez na njihovu ofenzivu odgovorili smo kontrom i poterali ih na njihovo područje. još jean podatak: mira skoro zvala policiju! i tako... prethodnog dana je netko jednoj fazanki (iz privatnosti ne objavljujemo ime osobe)... i odma sljedeći dan smo doneli majice s natpisom: PO ŠKOLI SE MOBITELI KRADU, KLONIRAJMO ŠOLU VLADU. (autor fore dario brajko aka NAPOLEON). Mislim fora nema nikakog smisla al dobro nema ni tehnologija. neko iz mase je reko da nismo inetligentni... a taj netko bolje da je šutio... nije ni taj netko nešto posebno inteligentan. no nećemo nikog vrijeđat... za to postoji i vrijeme i mjesto. i tako. dosta sam piso za danas.

a ovako se kaže faaam!


- 18:29 - Komentari (13) - Isprintaj - #

01.02.2005., utorak

ŠTA IM BI?

dakle ono kuiš neam kao fol riječi. jučer ja sebe pripremio ono kuiš sve onako kao i čips i štapići (sva moguća junk food)...i sad ću ja ugasit kompjuter (rijetkost) i gledat Laku noć, Hrvatska na sada po meni najlošijem programu. Koji im je klinac? Oš pustit ili ne, ako neš onda reci tako i go fuck yourself, a ako oš fino pusti da se narod smije socijalnim preblemima u Lijepoj našoj. Da... i tako. A dok nov@ jede govna sa ovim svojim programom koje u zadnje vrijeme malo malo promijene HRT ima svaki dan kuiš ono isti istaci (?) program. I narod puši ta sranja. sad bi nešto reko al se planiram tamo zaposlit za parsto godina. Na HRT-u su mi ZLIKAVCI najbolja friggin emisija. Podsjeća me na našu vinkovačku radio emisiju koja se više ne emitira otkad je neko uletio sa ciglom umotanom u omot čokolade (ne reklamiram nikog) u prostorije našeg malog digitalnog radija - VFM-a! Zlatni kotlić pobostutlja me uvijek uveseljavao utorkom oko dajstjean sat (21:00). Autori su zakon, a možete ih čuti u jednoj maloj raspravi s našim vinkovačkim reperom Shortyjem na njegovom albumu (1,68) u INTRU (hebemu dalibore pa to nis ti, kaka je to slika štae ovo?). Jedan od autora je čak napravio i CD cover za 1,68. ŽIVIJOOOOOOOOOOOO!!! khm... htio bi reć samo ovo laku noć nova!
- 18:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Ožujak 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (13)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (3)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (6)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (3)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (2)
Lipanj 2005 (3)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (7)
Ožujak 2005 (6)
Veljača 2005 (6)
Siječanj 2005 (10)
Prosinac 2004 (18)
Studeni 2004 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

New Mexico Home Equity Loan
Dado je kralj Counter

Vinkovci


Pajo & Blues



FILMIĆI SNIMLJENI KROZ GODINU DANA:
Brejk dens na Boso način
Gorup zastavar
Robi (Trallaallalalalala) podmornik
Duet - Robi i Gorup
Napredak tehnologije
Čavoglave u školi
Poklon za Robijev 18.rođendan


MATURALAC:
Martina, Robi i Ivona
Ana, Matea, Tea i Ivona
Brajko, Robi, Gorup, Kruska, Mili
Brko a.k.a Orangutan
Nas puno
kaLas i mi
Ekipa iz CB "Riva"
Gorup, Brajko, Robi i Matea pred izazovom
Kako se je napio oOoOoOo
Ivka, Brajko, Robi, Irena, Kruska...
Ja i braca mafija Azzuri
Karanje nije VARANJE!
Kruska i Brajko
Magazin za kvalitetu zivljenja
KaLaju predsjenika
Pijandura - Direktor!!!
Neokrunjeni KraljOvi
Robi, Gorup i Brajko
Gorup i Robi

In the School...:
Lovac u mutnom
Long Fingers
Mala ga dLzi
TLebe piske
I opet...
Komarco-ugriz 1 (davor)
hKomarco-ugriz 2 (davor)

Važna događanja:
Potpisivanje Ugovora - GORUP
Potpisivanje Ugovora - ROBI BIROi
Rukovanje nakon potpisivanja
Ovo sam ja (Robi) kreten napravio... urezao slovo M na ruku!!!

Razredne SLIKE !!! :
Choosen One's
Ekipa Smrti s čkomBuri
Svi ludi
Svi noLmalni





Ekskluzivni filmovi s 1. (prvog) MAJA:
Boćanje u 3 (tLi) ujutLo
Cjepanje dLva
kLuh i Ivona pjevaju

Ekskluzivne slike s 1. (prvog) MAJA:
Ekipa ceka jutro
Kuhar brajko
Kuhar i Goran
Cvaaaarci
prodajem par mobova...
gorup tuce vatLu
Ivona i Ana na ljuljačci
Matea i Ivona
Majmun HAHAHA
Mali PECA
biro Robi fleshira
Robi i GORUP
Ja (Don Juan de Marco)
Zbunjola
Karanje nije varanjeee
dvojac pijanac
Steeeeeela (robi i tea)
Tea i Goran
Ekipa snova
VAAAT L aaaa
KOMPIJUTE LLLLLL


Naši amaterski film uratci:
Sat Tehnologije
Preskakanje stola by GORUP
Zvanje VFM-a s KLIZALIŠTA
Zvanje VFM-a iz BIRTIJE
Koljeno/Napoleon/Brajko je Anđeo?
Svi smo mi ANĐELI

Zanimljive slikice:
SLIKE S VESELICE
Koljeno, Kiki, Robi,Dado
Gorup i Kruska na stolu
Ivka i Gorup
Ivona i Ana
Matija, Zely, Gorup,Robi, Dado
Zely, Gorup, Kruska,Lusy


14.3.2005.
Ana i Tea BORDO
Ana i Goruuup :-)
Bordo
Koljeno (BRAJKO) u BORDOU
Robi u BORDOU
Dado a.k.a. strange face
TKO TO TAMO PIJE???
U zagrljaju slavnih 1 (PAVEL NEDVED)
U zagrljaju slavnih 2 (PAVEL NEDVED)
Trebice iz razreda :-)
MARIJAN 1
MARIJAN 2



10.3.2005.
Koljeno je Gladno (BRAJKO)
Ekipa u GALERIJI
Nakon Spektakla...
Pravljenje SNJEŠKA
Gorup i Kruška
Tko je vidio jest u SKOLI
Dobra Izjava
Na sponzoriranoj VEČERI
LEEEGENDA (Robi naravno)
Tea i raska

OBAVEZNO POSJETITI:

GSM JAVA

Originalni blogovi:
dadoVU - nadimenjak
koljeno - ljen
trebice - kolegice
ZANIMLJIV BLOG - republički blog
pepeljara - zanimljiva štiva
KEMOTERAPIJA - jel moram pisat ko je to? :)
KRALJ - legenda
Bonton - zanimljive anketice
mala lee - lujka
Žuta - školska :D
chocolate - čitljivo :)

ICQ#: 199111686


došla ciganka na titin grob i kuka: druže tito, nema više leba, nema više mesa, nema ništa... tek dođe čuvar i kaže: aj šuti! sad ću te kundakom! a ciganka kaže: kažem ja tebi druže tito, nema više ni municije.

DUPIN DARWIN (iz seaquesta)

STEVEN GERRARD (junačina)

KRAVE ZBREGOV (čaša mlijeka zbregov je čaša zdravlja)

KASTRIRANI TETRIJEB

VINKOVAČKI GOLUBOVI

OTORINOLARINGOLOGOV PAS

NIKOLA BLAŽIČKO (golman RK Zagreba)

ROBI WEBMASTA

KORNJAČA SA DVIJE GLAVE

LJENIVAC

OPET LJENIVAC

VRABAC KOJI SE SAPUCO U BUS

MOJ PAS KOJI MOŽE STAJAT NA DVIJE NOGE... PREDNJE

TETRIJEB

IMPOTETNI TETRIJEB

KRMAČA VESNA (iz pjesme Postolara Tripera - Balada o Viliju i Vesni)

KRIĆAVI MRAV

MOJ PAS KOJI JE PRLJAV KO STOKA

MOJ PAS KOJI SE NA LANCU MOŽE OBJESITI AL NEĆE ZATO STO IMA DOBROG GAZDU KOJI GA 'RANI I VOLI I NE KUPA

MURJAK KOJI JE PITO: KO ZAJEBAVA BABU MARU

RAZJARENI NOSOROG

TRKAĆA GLISTA

ČUDNOVATI KLJUNAŠ

KONJ ŽORŽ

PSEUDOHEKTOPERIDIO-
NATALNAMONONUKLEOZNA
BAKTERIJA

SAŠA TKALČEVIĆ (bez uvrede, al sve će slomit tamo)

BRAJKO KO GOLMAN (jope bez uvrede)

BOSUTSKA RIBA

MI KOJI SMO JUČER IGRALI NOGOMET PO ONOJ HLADNOĆI I KIŠI

BURAZOV FREND KOJI JE ROKNIO 15 ŽUJA

JANE AHONEN

HAŠPE (znamo ko i zašto)

BOSUTSKI ŽIVI ŠPORET

IGOR ŠTIMAC (majmun)

ČIVAVA

NETOPIRI

ZEKO!!!

DIVLJA BUBA

VLADO ŠOLA

BENGALSKI TIGAR

MI KOJI SMO TRČALI KO IDIOTI PO NJIVI PREKRIVENOJ SNIJEGOM

RAZJARENI NERAST

ŽIVČANI KARAS