DAV&D

subota, 03.02.2018.

The Big Brother is a big show!

Tu sam i dalje samo nikako da se uključim, stoga sam uzeo jednu poprilično popularnu temu.



Pazi ovo:
Govori Big Brother!

Da, taj veliku show je zbilja privukao pažnju.


Počeo je neki dan.
Facebook, Instagram i ostale društvene mreže prepune su priča o Big Brotheru.
Oduvijek mi je želja prijaviti se na neki reality show, no uvijek se pitam jeli to toliko teško?
Gledam te sve ljude koji kad ulaze izgledaju full normalno i svi su nekako svoji.
Međutim brzo ti se preokrene slika o ljudima koji su ušli, a i o cijelom showu.
Znam da vas možda većina ne gleda Big Brother, jer smatrate da je to glupo i za nenormalne ljude, slažem se u jednu ruku, no iz tog showa možeš vidjeti i neke dobre stvari. Kao npr. možeš vidjeti kakvih ljudi u hrvatskoj ima, iako je to manjina, barem se nadam. Nisu svi isti, ali vidiš nek različite situacije i osobe koje krivo reagiraju na to, ili možda čak dobro. Siguran sam da je odabir tih ljudi koji su ušli u BB kuću dobro izabran, te da će oni stvarati show.
Naime zbog toga i jest Big Brother zanimljiv. No nikako mi nije jasno to što se ljudi posvađaju u roku 3 dana, a prvi puta su se vidjeli.
Da sam u takvom showu prvo i prvo odgoj mi ne bi dopustio da povisim ton na nekog, ili da ga provociram. Znam da su tu ljudi različiti upravo iz tog razloga da se međusobno "pokolju".
I dalje nisam siguran koliko je teško ući u takvu igru.
Uđeš normalan, postaneš nenormalan???
Smatram ako imaš nešto u glavi i ako imaš svoje ja da te ništa na ovom svijetu ne može preokrenuti na ono što ti nisi, pa čak niti taj tajanstveni Big Brother.



Fotografija je preuzeta s interneta.

03.02.2018. u 21:38 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Travanj 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Prosinac 2017 (4)
Listopad 2017 (3)
Rujan 2017 (3)
Kolovoz 2017 (3)
Svibanj 2017 (1)
Travanj 2017 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi