-Listen to them,the children of the night...-

02.08.2006., srijeda

There& Back Again

No..Evo i mene. Nakon više od mjesec dana. Nešto starija, malo zrelija, puno iskusnija i još veći mizantrop nego prije. Selekcija u mom životu opako je obavljena. Ne mojom voljom, možda podsvjesnom željom, i bolje da je tako. Riješila sam se neiskrenih ljudi. Welcome to the grown-ups worldbang
Na filozofski nisam upala.Ali to nimalo nije slomilo moju volju. Što te ne ubije, ojača te, pa i tako je. Imam drugi rok, ostalo je mjesta na njemačkom koji sam htjela, a druga studijska grupa je manje više nebitna. Ne znam želim li na drugi rok. Nakon prvotnog šoka ne upisa, kad sam počela razmišljat hladne glave i odvagnula pros and cons, shvatila sam da bi mi godina off uvelike koristila, na psihičkoj i samoj intelektualnoj bazi. Usmjerila bih se prvi put u životu striktno na unaprijeđivanje korisne materije, ne hrpe nevažnih informacija kao u gimnaziji. Uostalom, kad pogledam neke svoje školske kolege koji su na fax upali, ali nekom ludom srećom, sigurna sam da mozak nema prevelike veze sa timrofl ok, tu smo temu obradili, idemo dalje.
Ljubav? Eh, napokon sam u pravom smislu te riječi SRETNA. Prvi put u životu imam kraj sebe najdivnije, najpažljivije, najljepše i najpametnije biće koje sam dosad upoznala. Vjerujte tako je, jer sam inače hiper kritična prema muškima, ali ovo... ovo je valjda ona spika sa srodnom dušom kojoj sam se redovito izrugivala. Hm , eto mi sadcerek
Na more još nisam otišla, jer sam se malo kažnjavala , a i iz razloga što želim što više vremena provesti sa njim, premda planiram zapičit bar na jedan vikend krajem ovog mjeseca.
Svakodnevica izgleda ovako - spavanje, širenje horizonta(iliti ga neko kvazi učenjenut), čitanje, on. I dobro mi je.

wave

Photobucket - Video and Image Hosting
- 22:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

čudno mjesto u mojoj glavi.
nema razloga.
nema smisla.
samo je tu.


Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers..... Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind numbing, spirit crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life..... But why would I want to do a thing like that?

I CHOOSE NOT TO CHOOSE LIFE !



Image Hosted by ImageShack.us



Free Counters
Free Counters



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi


blogovi koje pratim


dečko na kojem sisak ostaje :=)

nesavršeno savršena
moja mala luda šminkerica ;)

Sirius
sugrađanin,iskren i drag lik :)

BlackdoG
zakon blog,raj za Zeppelin fanove

moj filthy prince

wait and bleed

Irma

Kate

aurainstitoris

M

PIMP

warrior

minervas

DDevious
AAccurate
UUseful
GGrungy
HHot
TTame
EEntertaining
RRounded
OOverwhelming
FFast
DDelicious
AAppealing
RResponsible
KKinky
NNew
EEccentric
SSkillful
SSappy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANNABEL LEE

Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
-U carstvu kraj mora to bi-
Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee-
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog sto jednom davno
-U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka,noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plemeniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu kraj mora što bi.

Zavidjeli su nam anđeli s neba,
-Ni upola sretni ko mi-
Da!To je razlog(kao sto znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio,ubio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što stariji bili neg mi-
I mudriji mnogo neg mi-
I niti anđeli,gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli,
Nemogu razdvojit mi dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec,
da sne ne donese o lijepoj Annabel Lee,
Kada zvijezde se stvore,vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage,
drage,živote i mlade.
U njezinoj grobnici uz more
U njenom grobu uz sumorno more.

E. ALLAN POE