-Listen to them,the children of the night...-

29.05.2006., ponedjeljak

ŽIVA SAM!

...belive it or notwink razmišljala sam o gašenju bloga , ipak, još uvijek mi je žao, iako mi je posjećenost manja i sve polako gubi svoj smisao.njah.namcor
Inače, imala sam norijadu.. 3 dana ludnice, bilo je prehebeno. cijela ta srednja škola je bila jedna velika zajebancija koja je prekratko trajala. sad znam da ću stalno kukati za boljim vremenimabang
od prošle srijede se neprestano gazim, loše , lošeparty moram mijenjat navike ak mislim uspješno maturirat i upisat fax. no da.
što se ljubavi tiče...čini se da je na pomolu jedan kraj i početak. kako stvari stoje, moj sadašnji,onaj o kojem sam piskarala u posljednjih pola godine tu i tamo, postati će bivši. iskreno, ne mojom zaslugom,to mi vjerujte na riječ. a početak...hm, recimo da sam zapela jednom zanimljivom liku( a i on meninaughty) za oko.. još je to sve u pelenama jer moja veza nije službeno okončana, no bit će nešto po svemu sudeći.
Pierceing je dobro hvala na pitanjuwink prilažem sličicu, da me napokon vidite spierceanu.Photobucket - Video and Image Hosting
eto kad već stavljam sličice, par sa norijade..
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
evo..zasad toliko.
wave
- 17:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

čudno mjesto u mojoj glavi.
nema razloga.
nema smisla.
samo je tu.


Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers..... Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind numbing, spirit crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life..... But why would I want to do a thing like that?

I CHOOSE NOT TO CHOOSE LIFE !



Image Hosted by ImageShack.us



Free Counters
Free Counters



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi


blogovi koje pratim


dečko na kojem sisak ostaje :=)

nesavršeno savršena
moja mala luda šminkerica ;)

Sirius
sugrađanin,iskren i drag lik :)

BlackdoG
zakon blog,raj za Zeppelin fanove

moj filthy prince

wait and bleed

Irma

Kate

aurainstitoris

M

PIMP

warrior

minervas

DDevious
AAccurate
UUseful
GGrungy
HHot
TTame
EEntertaining
RRounded
OOverwhelming
FFast
DDelicious
AAppealing
RResponsible
KKinky
NNew
EEccentric
SSkillful
SSappy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANNABEL LEE

Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
-U carstvu kraj mora to bi-
Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee-
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog sto jednom davno
-U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka,noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plemeniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu kraj mora što bi.

Zavidjeli su nam anđeli s neba,
-Ni upola sretni ko mi-
Da!To je razlog(kao sto znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio,ubio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što stariji bili neg mi-
I mudriji mnogo neg mi-
I niti anđeli,gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli,
Nemogu razdvojit mi dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec,
da sne ne donese o lijepoj Annabel Lee,
Kada zvijezde se stvore,vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage,
drage,živote i mlade.
U njezinoj grobnici uz more
U njenom grobu uz sumorno more.

E. ALLAN POE