-Listen to them,the children of the night...-

09.04.2006., nedjelja

Etiketa....

Danas, za uobičajenom nedjeljnom kavom sa ekipom, dotakli smo se i višemilijunski provarene teme -> deklariranja po pitanju stila/glazbe. Smiješno je to... Kako se kaže, uvijek prvo počisti svoje, a onda susjedovo dvorište, krenut ću od sebe. Sa 13 me pukla brija-> čula ja da buraz sluša tamo neke opake dugokose likove koji imaju specifičan glazbeni izričaj i bilo to meni fora...pa idem i ja. Krenula crnina, obrnute križine i kojekakve gluposti koje su poprilično uobičajene za tu životnu dob. Dok sam okolo šetala kao maškara, mislila sam da sam uhvatila Boga za jaja... Oko 16ste sam se počela smirivat, znači, odjebala neke infantilne brije tipa strgane krunice i sl. sranja, i postepeno počela shvaćati da i nije baš bit te moje glazbe furka, već glazba sama po sebi. Danas, nakon puno godina, često me nasmiju komentari -> nisi ČRU(rofl) jer nisi 0-24 nabrušena, crna, sa masom killera po sebi... Naravno, ti komentari dolaze od nabrijanih klinaca, kakva sam i sama bila jednom... Zato šutke i sa smješkom prelazim preko takvih stvari i uživam u glazbi koju volim, bez opterećivanja o tome jesam li dovoljno ČRU ili će tamo neka nabrijana klinčadija u meni vidjet pozericu...
Općenito, vrlo je glupo , u biti nadasve glupo gledati ljude po tome. Je, manje ili više svjesno, svi nekako upadnemo u skupinu ljudi koji imaju istu, ili sličnu briju poput naše, ipak treba dati i drugima šansu jer , gdje bi stigli kada bi svi bili isti? Je li za nečiju ljudskost od životne važnosti da se deklarira? Svi znamo odgovor. Treba samo tolerancije.Sreća da ljudi odrastaju..Zato, don't label mewink

Pozdraffff
- 22:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

čudno mjesto u mojoj glavi.
nema razloga.
nema smisla.
samo je tu.


Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers..... Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind numbing, spirit crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life..... But why would I want to do a thing like that?

I CHOOSE NOT TO CHOOSE LIFE !



Image Hosted by ImageShack.us



Free Counters
Free Counters



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi


blogovi koje pratim


dečko na kojem sisak ostaje :=)

nesavršeno savršena
moja mala luda šminkerica ;)

Sirius
sugrađanin,iskren i drag lik :)

BlackdoG
zakon blog,raj za Zeppelin fanove

moj filthy prince

wait and bleed

Irma

Kate

aurainstitoris

M

PIMP

warrior

minervas

DDevious
AAccurate
UUseful
GGrungy
HHot
TTame
EEntertaining
RRounded
OOverwhelming
FFast
DDelicious
AAppealing
RResponsible
KKinky
NNew
EEccentric
SSkillful
SSappy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANNABEL LEE

Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
-U carstvu kraj mora to bi-
Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee-
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog sto jednom davno
-U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka,noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plemeniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu kraj mora što bi.

Zavidjeli su nam anđeli s neba,
-Ni upola sretni ko mi-
Da!To je razlog(kao sto znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio,ubio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što stariji bili neg mi-
I mudriji mnogo neg mi-
I niti anđeli,gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli,
Nemogu razdvojit mi dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec,
da sne ne donese o lijepoj Annabel Lee,
Kada zvijezde se stvore,vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage,
drage,živote i mlade.
U njezinoj grobnici uz more
U njenom grobu uz sumorno more.

E. ALLAN POE