Free Myspace Layouts




ime... DARIA
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

prezime... NEMEC

Customized Soccer Jersey - ImageChef.com

nadimak... DADA

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

DARINKA
Image and video hosting by TinyPic

SHEKY





skola... MEDICINSKA SKOLA
Image Hosted by ImageShack.us

razred... 2.b
hobiji...KUD MACKOVEC,
DVD MACKOVEC,
CRKVENI ZBOR




- MOJ HOROSKOPSKI ZNAK -

* RAK *





KAJ JA VOLIM.... smijeh

- frendove -
- frendice -
- svoj malog necaka -
- veliki odmor -
- jednog crnog dečka -


Myspace backgrounds



- zdravstvenu njegu -
- alkohol - party


Image Hosted by ImageShack.us




E KAJ NE VOLIM.... tuzan

- ucenje - bang
- ljubomorne ljude -
- budale -
- rano budenje -
- neke ljude u skoli -
- neke proface -
- laganje -



Image Hosted by ImageShack.us




- NAJFRENDICE -


Myspace graphics



Lara,Petra,Kety,Martina,Zrinka,
Maja,Ines,Tina,Zlatka,Nina,Lana
Melanija,Kika....



Myspace layouts




- NAJFRENDOVI -


Saffy,Bakač,Baggio,Buhin,Robi,
David,Luka,MikacJoža,Slavko,
Vancha,Kanski,Marko....




- KAJ SLUŠAM... -

* THOMPSON *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* 50 CENT *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* BLACK EYED PEAS *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJFILM -

* GAS DO DASKE *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



- NAJBOLJA SERIJA -

* UVOD U ANATOMIJU *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* DR.HOUSE *


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJGLUMAC -

* WENTWORTH MILLER *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* CHRIS TUCKER *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJGLUMICA -

*ANGELINA JOLIE *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* SESTRE OLSEN *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJSPORT -


Ima jedna zemlja mala
Sada za nju svatko zna.
Gdje god dođe bude prva
To je naša Hrvatska.

Rekli su nam da smo slabi
Mi se nismo bunili.
Donijeli su prazne mreže
A mi smo ih punili.

Neka pati koga smeta
Hrvatska je prvak svijeta
Neka samo suze rone
Mi imamo šampione.

Ima jedno plavo more
Ime mu je Jadransko
A njegovi šume vali
Sveto ime Hrvatsko

Rekli su nam da smo mali
Da je težak rukomet
A Hrvatska opet slavi
Iza nas je cijeli svijet.

Neka pati koga smeta
Hrvatska je prvak svijeta
Neka samo suze rone
Mi imamo šampione


* NOGOMET *

- SRCE VATRENO -

Bijelo crvena
polja hrvatska
na dresu sjete me
da ja volim te.
Igrajte za nju,
Našu voljenu,
nek´ jace kuca to srce vatreno.

E, yo, ekipo, da pozdravimo igrace
sa tribina kada cuješ navijace.
Kad se pjesma ori, srce kuca jace,
u boj, KRENI za Hrvatsku i igrace.
Iz daleka kao jeka tebi nose me
povici, jer stadion je pun, a nas na stotine.
Kažem volim te i sada bodre te,
neke ljubavi su vjecne, zato, molim te,
ko one godine do pobjede nas vodite.
Srce vatreno u grudima ko molitve
sada kuca jace i ko da vrijeme stat ce.
Kad vodimo pa bodrimo te napadace,
minute puno znace,
a samo nebo dat ce ono što nam treba pa da poslije skupa s nama place.
Dani traju krace, uz naše navijace i nebo gori, svi zajedno kad nas vide, znat ce, da...

Bijelo crvena
polja hrvatska
na dresu sjete me
da ja volim te.
Igrajte za nju,
Nasu voljenu,
nek´ jace kuca to srce vatreno.

Halo, ljudi, ajmo, kazem nema predaje,
igra se do kraja, kada krene, nema beda, jer
tisucu srca na tribini sad ko jedno je, malo vas je, malo vas je, ŠTA? Svejedno je(pickice).
Da li znate da vas prate nase misli tamo,
i da svako dijete sanja da ga prvi damo.
Baklje gore kao zelje s tribine, ajmo,
ponovno po ono šta je nase, kažu, još od davno.
I samo pusti da te vodi navijaca pjesma,
kao vjetar neka nosi vas do prvog mjesta.
Tako brzo kao što nas spaja autocesta
ili ljubav koju nose skupa brat i sestra.

Bijelo crvena
polja hrvatska
na dresu sjete me
da ja volim te.
Igrajte za nju,
Nasu voljenu,
nek´ jace kuca to srce vatreno


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* RUKOMET *


- PAKLENI -

Hej, hej pakleni u boj
nek svi drhte kada krene stroj
Hej, hej pakleni u glas
naša srca kucaju za vas

Za naše rukometaše
moja ljubav ima vječan ton
od hrvatske repke
veći je samo dragi bog

Nek se tresu sve dvorane
najbolji na svijetu to smo mi
kada treba srce plane
pa nas vodi novoj pobjedi

HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA

Hej, hej pakleni u boj
nek svi drhte kada krene stroj
Hej, hej pakleni u glas
naša srca kucaju za vas

Samo jedna ptica, sokol
ona leti tako visoko
a još više srce zna
rukometna repka hrvatska

Nek se tresu sve dvorane
najbolji na svijetu to smo mi
kada treba srce plane
pa nas vodi novoj pobjedi

HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA HRVATSKA

Hej, hej pakleni u boj
nek svi drhte kada krene stroj
Hej, hej pakleni u glas
naša srca kucaju za vas

Hej, hej pakleni u boj
nek svi drhte kada krene stroj
Hej, hej pakleni u glas
naša srca kucaju za vas
Hej, hej pakleni u glas naša srca kucaju za vas


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAVIJAM ZA... -


* DINAMO *

DINAMOVA HIMNA

Image and video hosting by TinyPic


Popevke sam slagal
I rojžice bral
I svu svoju mladost
Sam tebi ja dal
NAVI, NAVIJAJ,
SRUŠIT ĆE SE STADION,
NEK JE NERED NEK JE LOM,
JA TE VOLIM DINAMO! DINAMO, OO!
I ZNAJ, DA BOG,
ZNA ZA SVETO IME TO,
SVETO IME DINAMO!
I U NEBO S NJIM,
I U PAKAO
BAD BLUE BOYS I DINAMO!
NEK SE PALE BAKLJE SVE,
ZA SVE NAS ZA PURGERE,
JER NA BARJAKU MODROM,
PIŠE SAMO DINAMO! DINAMO, OO!
I ZNAJ, DA BOG,
ZNA ZA SVETO IME TO,
SVETO IME DINAMO!
I U NEBO S NJIM,
I U PAKAO
BAD BLUE BOYS I DINAMO!
I KOLCEM I LANCEM,
I BOKSEROM U GLAVU,
UDARI, RAZVALI,
ZA DINAMOVU SLAVU!



Image and video hosting by TinyPic

* AC MILAN *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* ARSENAL *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJBOLJI NOGOMETAŠ -


* KAKA *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* EDUARDO DA SILVA *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* DARIO SRNA *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJBOLJI RUKOMETAŠ -

* BLAŽENKO LACKOVIĆ *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* RENATO SULIĆ *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



- NAJBOLJI AUTO -


Myspace backgrounds



* MAZDA MX-5 *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


* MAZDA RX-8 *

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

MALO SLIKICA


- MOJ NEĆAK NIKO -



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Myspace Layouts





- MOJ RAZRED -


Myspace backgrounds



Image and video hosting by TinyPic

* ZOBEC *

Image and video hosting by TinyPic

* JA & LANA *

Image and video hosting by TinyPic

* IVANA,TINA & KAJA *

Image and video hosting by TinyPic

* JOSIP - PREDSJEDNIK RAZREDA *

Image and video hosting by TinyPic

* NIKOLINA *

Image and video hosting by TinyPic

* MAGDALENA & JA - MAŠKARE *

Image and video hosting by TinyPic

* MARTINA & ZLATKA *

Image and video hosting by TinyPic

* JA I MARKO *

Image and video hosting by TinyPic

* ZLATKA & KETY *




< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: SPYRO AND T-TIME

font: ×

slika: ×



Glitter Text @ Glitterfy.com


NINA

DAJANA

SREĆKO

IVANA & KARMEN

JELENA

RUS

MONIKA

ANJA

GABRIELA

JELENA

TATJANA

KIKA & KIM

MARTINA

INES










* MOJA ABECEDA *

A - ANATOMIJA
- jako komplicirani predmet tuzan
B - BASTA
- kafić koji se nalazi malo dalje od naše škole, naš drugi dom
C - CICEKSELO
- tak ovi s razreda zoveju moje selo
D - DARIA
- najljepše ime na svetu...hehe sretan
E - ELA
- to mi je jako lepo ime
F - FIZIKA
- ja i ona kaj krava i balet
G - GAS
- obožavam brzinu
H - HORVAT
- moja vrtićka ljubav...koja se produžila i na osnovnu
I - IVAN
- ime mog najboljeg frenda
J - JAGODE
- njam njami
K - KOLAČ
- najfiniji čokoladna torta
L - LACKOVIĆ
- najbolji rukometaš!!!! cerek
LJ - LJUBAV
- nemam komentara
M - MIHAEL
- dečko s kojim je pal prvi kiss
N - NIKO
- moj slatki nećak
NJ - NJOKI
- fino njami
O - OSJEĆAJNOST
- ja sam inače jako osjećajna osoba
P - PIVO
- haha party
R - ROTOR
- najbolji disco klub
S - SEX
- ne treba se žuriti
Š - ŠKOLA
- moj drugi dom...haha sretan
T - TJELESNI
- mrzim!!!!!!!!! :burninmad:
U - USTA
- haha sretan
V - VATROGASCI
- nebrem bez njih
Z - ZABAVA
- uvijek spremna
Ž - ŽGANCI
- nemam pojma zkj sam to napisala







JEDNOM KAD NOĆ

- OPĆA OPASNOST -


Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.



TEBE NE BIH MIJENJAO

- TONY CETINSKI -


Hej, tebe ne bih mjenjao to nije prazan stih
ja te ne bih mjenjao za deset najboljih
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Hej, tebe ne bih mjenjao za pijesak Emira
ja te ne bih mjenjao za tajne svemira
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Ref.
Od svih na svijetu tom, ti si najvrednija
i sve sto zelim to si ti
na svijetu tom nista mi ne treba
sve sto zelim to si ti

Na svijetu tom, ti si najvrednija
jer da te nema umro bih

Hej, tebe ne bih mjenjao za miran ocean
ja te ne bih mjenjao za stvari sve sto znam
jer nista mi ne moze tebe zamjeniti
tebe ne bih mjenjao da daju cijeli svijet

Ref. 2x

Na svijetu tom, ti si najvrednija
Jer da te nema umro bih
hej, tebe ne bih mjenjao
to nije prazan stih




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


LEDENA

- TOŠE PROESKI -


Image and video hosting by TinyPic

U nasem starom zutom soliteru
price idu u istom smjeru
svi govore da si ledena

A kad te vide ti si uvijek sama
neces ni da pricas s nama
bas si slatka i vrlo dosadna

I ne znam ko je lud
da se na tebe pali
kad ti nesto u glavi fali

Ne zanosim se jako cesto
i dobro znam gde mi je mjesto,
a mjesto je moje kraj tebe.

A ja sam opet lud
pa se na tebe palim,
jer samo ja ti u glavi falim

Obuci cu sve bijelo, cisto,
bijelo, providno uz tijelo
a tvoje crne oci, oci crne
gledat ce me vrelo

Ubrat cu dve ruze majske,
ruze da ti kosu zlate
pozvat cu svirace da nas nocas
kroz grad prate

Ni ledena ni dosadna
ti neces biti
do jutra ces sa usana
ti mojih piti



- LJUBAVNE PJESMICE -

Image and video hosting by TinyPic

* SLATKI NEMIR *

Bio si mi u lijepom sjećanju,
uspomena na prvu simpatiju.

Mnogo je godina već prošlo,
život se promijenio, odrasli smo.

A sada? Sada si slatki nemir duši mojoj,
tračak sunca što me budi zorom.

Sada si zadnja misao prije no usnem,
i prva ujutro, tvoj pogled i tvoje usne.

"Možda će sutra biti bolje!" lažem sama sebe.
Lažem srce jer se, anđele, zaljubljujem u tebe.

Image and video hosting by TinyPic

* SRCE OD KAMENA *

Voljela bih da sam kamenog srca
pa da ne znam što je ljubav.
Ne bih sad gorke suze lila
ni zle sudbine gutljaj pila.

Da mi je bar srce od kamena
golo, hladno, samo...
ne bi duša boljela
niti bi srce krvarilo.

Da mi je srce stijena
da visi nad morem plavim,
da sanja o obalama dalekim
a ne o očima dragim.

Image and video hosting by TinyPic

* TVOJ POGLED *

Pogled tvoj, tako čaroban
dušu mi zarobio,
jer svaki put kad me pogledaš
srce stane a krv uzavri.

Od tvog pogleda
klecaju mi koljena,
tijelo me ne sluša
želi tebi da pripada.

Srce sanja pogled tvoj,
sanja da budeš moj.
Tvoj pogled moja je snaga
u njemu je sjaj ljubavi.

Image and video hosting by TinyPic

* ZAUVIJEK TI I JA *

Plakala je duša moja
kada si me ostavio,
kad si rekao da je kraj
da si sve zaboravio.

Plakalo je srce moje
kada si me ostavio,
kad si rekao riječi one
da si drugu zavolio.

Drhtalo je tijelo moje
kao da sam list na vjetru,
ostale su uspomene,
cvijet što miriše na tugu.

Srušio se cijeli svijet,
rijeka prestala da teče,
nestao i ptica let,
samo boli nikad neće.

Suze teku još niz obraze
a ti ih ne primjećuješ,
prolaze i godine
u mom srcu ostaješ.

Tuga ostala na jastuku,
tvoje ime na usnama,
još piše na oblaku
"zauvijek ti i ja"!

Image and video hosting by TinyPic












srijeda, 18.06.2008.

BOLJE BITI PIJAN NEGO STAR!!!!!

hehe party
mislim da s naslova morete se zaključiti!!!!
i tak...
danas nesmo imali 1.sat pa smo dišle na kratke v Bastu...i dojdemo mi na sat zemljopisa na kojem nega bilo profačice...bila je na maturi ovaj našaj maturantaj...katarina je mela prezentaciju pa smo to gledali celi sat...svaka čast kety!!!! thumbup...i onda smo meli latinski...zaključil mi je 2...glavno da je pozitivno...i onda smo dobili dobru vest...4.sat nesmo imali anatomiju,5.latinski a 6. sat ionak imamo slobodno...i onda smo dišli v Bastu opet na kratke...al smo ovaj put zmešali se poprek...ja znam da sam pila i bleky-a,bambusa,nečije pivo...hehe...feštali smo i plesali...jebote,ljudi v Basti su nas samo bledo gledali...i onda smo meli 7 sat engleski...hurma mi je zaključila 3 a imam ocjene za 4 i znam bole od većine koji isto imaju 3...bum se s pomirila s tim...

i evo par slika od danas....






i to bi bilo to....sutra se pak valjda ide pit pa ak bum imala časa bum dela slikice....hehe thumbup

pusek svima... cerekcerek

P.S.čestitam svojem frendu markiju koji je maturi položil s 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thumbupthumbup
svaka mu čast!!!!! sretan



~ komentiraj (30) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.