Instant dizanje vibracije

31 srpanj 2016





Životu neodoljiva

20 srpanj 2016

Lijepim osmijeh
Sterilni flaster na ranu
Zgrčenih prstiju
Ponosnog hoda
Mrmljam načela
Kvantne fizike
Uvjerena u čarolju
Pozitvnih misli
Povoljnih ishoda
Izvana čvrsta stijena
Iznutra labavi oksimoron
U maloj dozi preuveličanog straha
Borim se sama sa sobom
Da mi vjera bude jača
Predajem se
Ne pružam otpor
Ne strepim
Put me je pronašao
Moj put
Brazda
Životu neodoljiva

Mislim da ludim

18 srpanj 2016

Mislim da ludim.Bez zajebancije.Malo me mori veza ,malo slabe šanse da pronađem posao u gradu u kojem živim.To već traje nekih pet godina i jutros oko pola devet kad sam dobila odbijenicu za posao za koji sam se rajcala pukla sam.Navodnjavanje lica,ljetni pljusak ,tuča koja uništava urod,pivo...

Prvo sam gruntala ,kaj ne valja samnom ,pa to su sve poslovi koje mogu radit žmirečki ,mislim jesu izvan moje struke čak sam i prekvalificirana ,posjedujem osebujnost ,šarm,iskustvo i izvisim.

Ajmo redom.Nakon kaj sam se prvo u siječnju vratila i Austrije ,dala u travnju otkaz na poslu u struci jer mi je bilo nemoguće putovat svaki dan vlakom u Zagreb,pa još busom do Buzina bila sam na ovim razgovorima za posao,a inače imam VŠS:

-tajnica u dimnjačarskom obrtu
-cvijećarka
-njegovateljica u staračkom domu
-prodavačica u trgovini slikarskog i frizerskog asortimana
-izdavačka kuća i knjižara

To su mjesta gdje sam došla do intervjua i izvisila,onih drugih dvadesetak mi se nisu ni javili.

Ovu šeficu u knjižari sam čak napala jer sam joj već nosila zamolbu točno prije godinu dana i da sam opet tu i ne vidim razlog zašto ne bih dobila posao kad imam sve potrebno iskustvo koje je navela u natječaju. Treptala je i tonula u svoju fotelju razmišljajući kako ovu luđakinju sigurno neće zaposliti. Pih! Kao da je važno ,ovaj put sam se došla ispuhati.

Onda sam oko tri sata poslala dvije zamolbe ,na jedno seosko imanje sa naglaskom na seoski turizam gdje traže poljoprivrednog radnika da se brine o životinjama ( moj sav enzuzijazam se vrtio oko brige o konjima i animaciji gostiju) i u Jyisk gdje su tražili da napišem uz životopis zašto želim raditi kod njih:Volim JYISK !
Ovo su bile netipične molbe,Možda one upale ?!

Sad napokon ironično osnažena ,uistinu zabrinuto mislim,što nije uredu sa mnom ?

Ok,specifična sam ,želim raditi nešto što je izvan moje struke no nisam zelena.Moj zapis iz mirovinskog staža pomalo nalikuje na prostituiranje,nisam neiskusna u traženju nečeg novog ,ali ipak zadnja 3 mjeseca ne uspijevam osvojiti posao koji pokušavam privući.

I to me brine jer trebam lovu i onu neku satisfakciju da nisam lijena mrcina kak misli moja bivša svekrva. (Ima pravo na mišljenje jer još uvijek dijelimo račune).Sramim se i razumijem je u potpunosti.

Otišla sam na youtube potražit sve o zakonu privlačenja i traženju posla i oni lijepo tvrde da ako nismo dobili neki posao da to jednostavno nije posao za nas,pa sam se malo utješila.Bolje bih se utješila sa slobodno potrošenih 200 kuna u second handu ,al dobro,drugi put.

Tražila sam problem u sebi i zaključila sam da oni misle kako sam previše cinična prema plaći koju mi nude ,a da osim toga osjećaju da razgovaraju s budućim privatnim poduzetnikom što im uopće nije zabavno.Ne vjeruju mi iz nekog razloga ili nešto slično tome.U svakom slučaju su oba puta u pravu no nedostaje mi kapital da bih bilo što pokrenula.Zašto ?

Uglavnom,tražim dalje ,a svi vi oprostite na cinizmu ,morala sam se ispuhati ,zahvalna sam da imam posao u gradu u kojem živim.. (kao )









Prirodni kutak za zen trenutak

10 srpanj 2016

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Update !

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.