Lanac kojeg ljubim

25 lipanj 2013

Ovisna sam o načinu na koji me voliš,
mogu se nositi sa tim i pri tom ostati prisutna
i uzemljena iako je nestabilnost dio mog šarma
i ne bih se trebala brinuti zbog toga već naprotiv
biti ustrajna i nastojati ostati budna
u svom leptirastom stanju.
(koliko je moguće)

Jesi li primjetio kako je
između nas je uvijek bilo vruće ali nikada toplo
čak i sada kada se pokušavamo susresti
i pomilovati suosjećajnošću u našim ozljedama
koje bi ogrnuli toplim ogrtačem ljubavi,
zapravo neuspješno izmičemo uzavreloj magmi
koja klizi ispod kože i prijeti erupcijom
koja će spaliti sve pred sobom uključujući i nas .

Ponovno ćemo izbjegnuti toplinu onako nonšalantno
i odmah prijeći na stvar.Takvog te volim,neobuzdanog.
Spoznato mojeg.

Ali ipak slutim da smo došli do trenutka kad bi se mogli potpuno,
onako toplo otvoriti jedno drugom u ovim trenucima iskrenosti
u kojoj se iz dana u dan sve više udaljujemo
i postajemo bliže samima sebi ,a time i jedno drugom.

Razumiješ li o čemu pričam ?

Uz tebe moja tamna strana poput uznemirene sinkope
otvara put svjetlu i mojoj slobodi.
Trebalo mi je vremena da shvatim da si ti moj dar
na putu mog oslobođenja,moja uslišana želja, lanac kojeg ljubim.




Volim te .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.