Opčinjena

25 svibanj 2013

Meni je tužno gledati te
kako se gubiš u površnosti
koju si mi ponudio kao jedini izbor
koristeći je kao opravdanje
za tvoju bezizlaznu situaciju,
(sam si je tako nazvao)
dok bih ja to okarakterizirala
kao pravo lice kukavice
koja pristaje na manje.

Zasmetala me je ta tvoja površnost
kojom misliš da mi podilaziš,
i sva ta tvoja inferiornost i kukanje
i odlučila sam da ti vratim tu boljku
i nemoj da gledaš na to kao na
osvetu,ne ,to je zbog ravnoteže među nama,
među zvezdama kako bi rekao
dobri stari Đole...

No budući da si mi drag
razmišljala sam kako da ti olakšam boli,
da me više ne gledaš tim puppy eyes pogledom
koji me prema tvojim očekivanjima
nimalo ne razoružava već naprotiv
pobuđuje kod mene
vrlo neprimjerene ideje
kojima bih voljela da ti napakostim
tako da barem malo osjetiš okus
mog raskomadanog srca,
da osjetiš koliko boliš.

No pustimo sad to ludilo.
Tko bi shvatio kako na mjesto ljubavi
dođu prezir i mržnja.

Noćas je pun mjesec,dramatičnost
dodatno naglašava pomrčina.
Noć je snažna za magiju
no moje bijele sestre zabranile su mi
da bacam ljubavne čini.
Nakon onog lapsusa s tobom,
sjeti se se kad je sve otišlo bestraga,
rekle su mi da sam više crna nego bijela
jer previše izazivam vraga
pa su mi uzele i knjigu i kazanče i metlu,
a mačka kojeg si mi poklonio
pogazio je auto
tako da sam potpuno nemoćna
bez svojih ljubavnih čini i svojih rekvizita i muceka
u nastojanju da se ponovno zaljubim u tebe,kukavico.

No nekako sam pomislila da bi ti mogao malo glumiti maga?
Mjesec je pun,noć je još mlada,a ja bih ponovno voljela biti opčinjena
s tobom kao nekada.Sjećaš se ?

Dakle kad iza ponoći nastupi Venerin sat,
(dala sam ti onu malu tablicu sa magijskim satima)
upali svijeću i na crvenoj vrpci ispiši slova mog imena
pa kraj njega zaveži jedan čvor.

Izgovaraj moje ime toliko dugo koliko ti ga stane u jedan dah,
a zatim zamisli moje tijelo kako se savija oko tebe
u spiralnoj crvenoj ekstazi dok je oko tebe sve gušći mrak.

Sedam večeri ponavljaj ovaj ritual, još sedam čvorova
oko mog imena ispleti i onda samo vjeruj,vjeruj,vjeruj
da ću ti doći...



Crna svijeća dogorijeva,sašivena lutkica,pribadača bijela

directament al cor d'un covard a xisclar


Crna ili bijela ,u bojama ,vesela,

samo da sam malo opčinjena,samo to bih htjela.


P.S. Molim te nemoj ovo prakticirati ako si pijan!





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.