Poklon

23 prosinac 2012

Dragi moj A. ,

Već danima razmišljam što bih ti mogla pokloniti za Božić.Posljednji mjeseci bili su nam izuzetno napeti što mi dodatno otežava odabir prikladnog dara.Shvatila sam da te nakon svih ovih godina uopće ne poznajem onako dobro kako sam isprva mislila.Ne bih voljela da se neugodno iznenadiš odmatajući neku glupavu stvarčicu glumeći oduševljenje dok mislima šuškaš po nekim darovima koji ne pristaju pod ovu našu božićnu jelku pod kojom ćemo se okupiti kao prava sretna obitelj .

Jutros mi se,u zadnji čaš ,smilovala Sveta inspiracija i sad dok ispisujem ove redove zadovoljno se smiješim jer u rukama držim tvoj dar.

Razmišljala sam koji dio svog tijela najviše volim i zaključila sam da su to moje ruke.Nalaze se najbliže srcu i nekako su uvijek mekane,vlažne i čarobne.Ponekad znaju stvoriti neobične male stvari,ublažiti bol,probuditi osjećaje.Razigrane su,brižne,nježne i znatiželjne. Nekako mislim da su moje ruke najveseliji dio mene jer u njima nikad ne stanuje tuga.

Od kad sam završila masažu činjenica je da nisi puno puta imao prilike guštati vještinu kojom sam ovladala.Znaš da nikad nisam mogla izmasirati svakog tko bi mi se našao na masažnom stolu. Preosjetljiva sam na vibracije koje ljudi nose u sebi i to u tolikoj mjeri da jednostavno nisam uspjela iz svoje novootkrivene ljubavi napraviti unosan posao.Znaš,moram priznati da si i ti često puta upao u tu kategoriju .

Kad masiram činim to isključivo iz ljubavi prema ljudskom biću prepuna strahopoštovanja prema dodiru koji iscjeljuje tijelo i dušu.Odlučila sam ti darovati taj dio sebe u kojem još stanuje toplina i ljubav.Sjećam se da si ponekad znao spavati kao beba dok sam prstima tražila ono mjesto na tijelu u kojem se sakrila bol.Cjelivala bih ga dodirom slušajući tvoje tihe uzdahe.Osjećam da bi ti godila jedna masaža i da se nećeš previše opirati.

Voljela bih kad bi ovo pisamce prihvatio kao jedan poklon bon za antistresni tretman u sigurnom i toplom wellnessu moje duše.Izabrala sam za tebe idealnu kombinaciju mirisnih ulja koja će te natjerati da odložiš svoje brige i zaboraviš sve ružne stvari.Zaboravit ćeš i sve ono što se dogodilo između nas i prepustiti ćeš se da te rukama u kojima stanuje čarolija prenesem na mjesto gdje spavaju Bogovi.

Znam da ćeš se naduriti kad ispod bora među šarenim papirima shvatiš da ti djed Mraz nije ništa ostavio ovog Božića no tada ćeš začuti dolazak maila na svom mobitelu i dok ćeš čitati ove redove ,došuljat ću se iza tvojih leđa ,pred tebe ću staviti svoje ruke zajedno s onom marcipan čokoladicom sa okusom ruma i grožđicama i toplim poljupcem u obraz poželjeti ti Sretan Božić...

Neka mi te anđeli čuvaju dovijeka i svjetiljka tvoja neka ti pokaže put po kojem sreća ostavlja tragove ....


s ljubavlju
D.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.