Nesuglasje kritičara dokazuje da je umjetnik u suglasnosti sa samim sobom.

subota, 29.07.2006.

Crvena žila ne prestaje se uspinjati, a već je previše ideja da bi se buljilo u ekran.

Eto, sredina je ljeta. Neke stvari koje su zvučale kao već ostvareni planovi nisu to postali.
Mislim da je pisanje bloga izgubilo svoju prvotnu svrhu. Barem se meni, ovdje, tako čini.
I dalje su tu spamovi (jutros sam jednog pobrisala), lanci sreće, djeca koja mole da im se ostavi komentar, bez ikakve kritike na ono što sam se ja potrudila da ovdje napišem.

Uostalom, u glavi imam razne ideje, malo povezanije sa stvarnošću, koje namjeravam ostvariti. Mislim otići do drugih gradova, napraviti pravi strip, dovršit neke stare crteže i pokušat pronać kakav honorarni posao, ako je još ostao (pošto je već sredina ljeta..a i škola nije više tako daleko) pa da si kupim gitaru koju već dugo čekam.
Našla sam i prostoriju za svirat veliku, kvalitetnu.. Jules će kupit bongose (ili kongo, uvijek to...headbang).

Di ću? Idem u zg, pulu.. To je sve par dana, al idem tamo s namjerom. Idem skupit uspomene. Idem napokon reći: Nema drugog puta, sada. Jer ne želim tratiti svoj život zbog straha. Linijom lakšeg otpora ne dobiva se ništa bitno.

Tako da.. neće me biti neko vrijeme.. Ako se vratim, znat ćete.kiss
Da, Zujo pozdravlja.. zujo
- 18:28 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>