O likovima

Minnas Blaze

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

15.-ogodišnja, 5 minuta mlađa sestra, jedna polovina blizanaca. Glavni je lik moje priče (ja). Ima najbolju prijateljicu Hannu i prijatelja Marka. Odlična učenica, prve godine srednje, ne ide u isti razred kao i svoj brat jer ne voli kad ih zovu "duplići". Jako je zaljubljena u Orlanda, samo što to ona još treba shvatiti. Često mijenja izgled.

Brad Blaze

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Druga, vrlo popularna među curama, polovica para. Dobar dečko ali lošiji učenik od seke.

Hannah Simone Barris

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Minnasina prekrasna, najbolja frendica. Zajedno čine dvije najpopularnije i najsimpatičnije cure u školi. Ima 16 godina i ide u drugi srednje. Orlando joj je dečko, premda joj se Brad zapravo sviđa.

Orlando Paris Paradise

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Najzgodniji dečko na svijetu, bar po Minnasinom mišljenju, ali i najumišljeniji. Njih dvoje su stvoreni jedno za drugo, ali to ne prihvačaju i stalno se svađaju. Hoda s Hannom!

Dak Jones

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja ga zovem bebachem ovog razreda, ali vidim da se ustvari dobro razvija. naughty naughty Dobar prijatelj, uvijek spreman svima pomoć, a i usto zgodan dečko koji nosi starke! Ali on mi je samo frend, a ja ni ne izlazim sa mlađim dečkima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:×~CoKojAdiCa~×

Opis bloga

Neobični život običnih blizanaca



Image Hosted by ImageShack.us


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 29.03.2007.

Dark

Dark Oracle

Hi, ljudi! Moje ime je Matea i odlučila sam pisati jednu posebnu priču inspiriranu na istoimenoj seriji «Dark Oracle». Neće biti ista, štoviše ni slična, samo će se raditi o istoj stvari: sestri i bratu blizancima koji pronalaze jedan neobičan strip koji im predvidi budućnost. Moja «sestra»(ja) i «brat»(nitko) iz priče se zovu Minnas i Brad. Ona je obična djevojka osuđena na strašno neobično ime dok joj je brat pravi slatkica (i zloćko). Tek su krenuli u srednju i sav svijet im se srušio kad su pronašli taj strip. Tko želi biti lik neka mi kaže i ja ću ga staviti.



| sAvE mE... (28) | ...pLeaSe!!! | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.