subota, 15.04.2006.

In Flames!!!

Jeeeeeeeeeeeeeee...napokon je stigao i taj dan!!!
Nisam vec dugo bila na nikakvom koncertu,zadnji mi je bio u Zagrebu kad su svirali Children Of Bodom
tako da sam dosta uzbudjena!
Za one koji ne znaju u Ljubljani sviraju IN FLAMES ,a pred grupa je Sepultura.
Karta je kostala 210 kn. i bolje im je da budu fenomenalni!
nisam bas poklonik deatha,vise volim black
ali melodicni mi nekako...pase.
Nakon svih "nevolja"(ne zelim biti prosta)sta mi se dogodilo dobro ce mi doc ovakvo opustanje.
Ljudi/vampiri javim vam sutra kako je bilo!
imat cete cast da sve saznate iz prvog reda(salim se,naravno)
sad zurim,moram se ic spremat
Image Hosted by ImageShack.us
p.s.-hvala svima na podrsci!kisseto,to je pusa svima vama

- 13:13 - Spread your wings ( ukupno: 12) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>