moj msn...gammad_united@hotmail.com

Rođen:kao djevica 7.9.1986.(taman dok je černobilski oblak prolazio našim krajevima)...umrijet ću kao djevica:)
Relacija prebivanja: Brezovljani (ako netko zna gdje su a mene ne pozna ima pivo od mene) - Osijek




Image Hosted by ImageShack.us





EVO MALO NEUKUSNIH VICEVA - NADAM SE DA NEĆE BITI PRIJETNJI SMRĆU


Koja je razlika između Etiopljanina i teniske loptice??
-2 grama

Kako se zove skraćeno Europsko prvenenstvo u Austiji i Švicarskoj
-Aushwitz

dođe lopov u banku i opljačka je,pri izlasku iz banke pita jednog čovjeka:
-"Jesi li me vidio?"
Čovjek:
-"Jesam"
I pljačkaš ubije čovjek.Upita drugog:
-"Jesi li me vidio?"
On kaže:
-"Ne,nisam ali moja žena je"

Na gradilištu viče Mujo:
-"Bolan Mujo,jel u tebe metar?"
-"Ma jok , samo 20cm"

Kako se uteruje dug?
Isto kao i kratak

Šest ljudi vozi se u avionu: doktor, svećenik, advokat i troje djece. Motori se, naravno, pokvare i avion počne gubiti na visini. Pilot javlja preko razglasa da će se avion srušiti i da za putnike ima, naravno, samo tri pojasa.
Svi usplahireno skočiše:
Doktor:
- "Spasite djecu! Spasite djecu!"
Advokat:
- "Ma jebeš djecu!"
Svećenik (pita advokata):
- "A 'oćemo li imati vremena?"

Išli narkomani ivica i marica kroz šumu.Ivicu uhvati kriza i popuši maricu(umjesto da je obrnuto..op.urednika bloga)


Pred vjencanje:
On: "Yes! To! Konacno sam docekao!"
Ona: "Hoces da idem?"
On: "Ne! Niti pomislio nisam na to!"
Ona: "Da li me volis?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zasto ikako pitas?"
Ona: "Da li me zelis poljubiti?"
On: "Jos kako!"
Ona: "Da li me zelis udariti?"
On: "Nema sanse! Nisam takav covjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"
I sad, nakon vjencanja, procitajte ovaj tekst od dole prema gore!


Kad je Michaelu Jacksonu rodila zena, ovaj pita doktora:
- "Recite molim Vas kad cu opet moci jebati?"
- "Pricekajte da vam dijete poraste do barem 12-13 god."


- Sto radi gluhonijema djevojcica kojoj fale 2 prsta?
- Muca

- Zasto nikada nece biti svjetskog prvenstva u Sloveniji?
- Zato sto ne mogu napravit stadion u svojim granicama.


- Zasto Branimir Glavas svako jutro popije jedan Bioaktiv?
- Da dobije dnevnu dozu imuniteta!


It's Time To Save The World

ponedjeljak, 04.08.2008.

this is only the beginning....

kao što se iz prošlog posta moglo zaključiti otišao sam na par dana kući na selo da mi mama spremi štogod za jelo da ne umrem od prevelike količine suhe hrane tu u osijeku....taj moj mali "odmor" je trajao 2 dana a vratio sam se na posao umorniji nego što sam otišao...u četvrtak smo 13h...od 7h do 20h vozili i rezali drva i to ne drva za ložiti nego klade od 100kila....u šumi su me izgrizli mravi,50 komaraca,4 ose i skoro zmija...pala mi je jedna klada na nogu i sad mi je cijeli nokat plav...a ruke mi izgledaju kao da su mi frižko rezane žile...zlo...

ali ajmo o sretnim stvarima...sve je na selu zeleno,smirujuća boja kažu oni koji se razumiju u boje,tako da mi je makar to bio predah od gradske makije....par smirujućih slika uskoro stiže...

sreo sam se sa jednom dobrom prijateljicom koju nisam dugo vidio....jedva smo se od obaveza mogli naći(a ljeto je)....dobro pa sam stigao na vlak...kad budeš dolazila u osijek ima da se javiš!!!

u subotu sam pravio jednoj drugoj frendici društvo dok je tražila stan...tj planirala tražiti stan...i tak mi sjedimo kod mene u stanu i zovemo ljude za dogovor oko stana a svi dobri stanovi su bili iznajmljeni za 1 dan!!zlo...bila je malo u badu pa smo otišli popit neko pivo naravno...

pijem više nego inače hehe...našao sam 2l žuje u konzumu i odmah su mi oči zasjale,bar su mi tako rekli:)...skoro zaboravih reći ono zbog čega sam i napisao post....počeo sam kuhati...jeeeeeeeeeeeee...jučer sam napravio veliki korak za mene a mali za sve ostale koji znaju kuhati...naime napravio sam pomfrites i ćevape,paradajze i kečap kao prilog...mmm...bilo je jestivo hehe ....ponosan sam na svoje dijete ...

dragi moj ševite,živite i smijte se....pozdrav!!!

- 11:01 - UDRI SIKIROM!!!!! (8) - Oš napismeno?!?!! - ZLO iz evriver!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Alabama Jones Act




poskočice koje dolaze u uporabu ovih dana ....kolekcija ljeto zima

--Ko umre u jesen za njega nema zime
--Mene novac i slava ne zanimaju. Zanima me samo novac
--Ubij jednoga onda si ubojica, ubij tisuću onda si heroj, ubij milijune e onda si državnik
--Matičar je sudac koji osuđuje na doživotnu
--Ljudska pamet je ograničena. Glupost nije
--Ako vam ide suviše lako pogledajte bolje, možda vam ide nizbrdo
--Očaj - to je kad odsječeš prst da ne bi išao u vojsku, a komisija te oslobodi zbog ravnih tabana
--Ko pjeva zlo ne misli, a ko misli nije mu do pjesme
--Ako mi pozajmiš sto maraka bit cu ti dužnik cijelog života


dragi blogovi:
dozvola za osmijeh
bezopasna
ManiMaxine
marsijanka
candy
anđeo i demon
assiletta
anchi
studentica(bivša:)

još neke stvari koje su moja preporuka


Juventus--Forza Juve
index---svakakvih vijesti ovdje ima
ogame---zanimljiva online igra
supersport kladionica--- iliti Ono Čega Se Planiram Ostaviti
playtoy---flash igrice na hrvatski način