in goth we trust

10.04.2005., nedjelja

requiem jednom sjećanju...

ponekad je neko sjećanje, u jednom jedinom trenutku
i lijepo i bolno, puno zadovoljstva i gorčine
prisjetio sam se sada kako je to bilo
očekivati te, nestrpljivo...vjerovati
znati da si ovdje, ali da te nema
prisjetio sam se gorkog okusa u ustima
razorne glavobolje i vrelih suza
koje su donedavno bile moje jedino društvo
a sada... sve se promijenilo, više nikada neće biti isto
rane nisu zacijelile, samo su zaboravljene
i tek ponekad isplivaju u valovima depresije
no gore od rana koje sjećanja mi nanose
jesu posljedice, imunitet koji sam stekao na lijepo
više ništa nije lijepo, sve je crno, sve je mrtvo
volio bih živjeti, ali smrt je uvijek nad mojom glavom...

- 12:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o čemu se radi...?

Mramorni anđeo, bijela ruža i grob sanjara

Free Hit Counters
Median School of Allied Health Careers


Funeral Ghost:


Hodam ulicom
Dok kapljice kiše
Polako padaju po meni
Dok mi suze teku niz obraze

Gledam svoj grob
Gledam uvenulo cvijeće
Gledam smeće
Razbacano po njemu

Sve oko mog groba je uvenulo
Sve oko mene umire
Sve oko mene gubi nadu
I pati

Odlazim u svoju staru sobu
Oh koliko je tu slomljenih snova
A uništenih života
Samo jedan

I na kraju se sjećam
Koliko sam suza isplakao
A koliko je suza isplakano za mene

Nijedna

Hodam ulicom
Dok mi suze teku niz obraze
Plačem zbog izgubljenih snova
Plačem zbog uništenog života

Vječno plačem
Vječna tuga me obuzima
Da patim
Čak i u smrti

There's a poison drop in this cup of Man
To drink it is to follow the left hand path


Primi na čelo cjelov taj! Na rastanku, sad kad je kraj,
ovo mi barem reći daj-
nisi u krivu što moj dan svaki je, smatraš, bio san;
Al ako isčezla je nada, danju, il noći, bilo kada
U snoviđenju il bez toga, zar nestala je manje stoga
Sve to što vidimo il tu jesmo, to tek je san u snu
EDGAR ALLAN POE: SAN U SNU

Namjeravate li počiniti samoubojstvo?

samo prošle godine pedesetak adolescenata u dobi od 15-18 godina počinilo je samoubojstvo. Uglavnom su pripadali alternativnoj "dark"populaciji.
Osjećate li se tako poslušajte slijedeće grupe

RASPUTINA
LONDON AFTER MIDNIGHT
DEAD CAN DANCE
MY DYING BRIDE
OTEP

Ako ste pak ljuti na cijeli svijet
SLAYER
C.O.B.
C.O.F.
XII.STOLETI
CREMATORY

ili samo uživate u svojoj depresiji i sklonosti okultnome
XIII STOLETI
LACRIMOSA
HIM

Spojite li sve od navedenog, dobili ste mene-Dark Mind, stojim na usluzi svakog dana osim kad sam depresivan na mail adresi tortura047@net.hr