06.07.2007., petak

ČčČ

Ne, ne čini vam se... Ovo je uistinu novi post...lud
Nakon ovako ˝lijepog˝ početka mogla bi početi pisati o nečem...bang
Pa, ovako, svačeg je bilo al mi se neda pisati o tomzaliven pa će post bit kratak...
Upisah se ja u matematičku gimnaziju jučercool, ima nas samo 17!!!!!!!
A bit će nam bolje u tak malom razredu čak...
Dosta o školirolleyes... Kupila sam si majcu od maidena napokon i to S, weeeeeeeeee,smijeh
i kupila sam biografiju Kurta Cobaina koju ću lijepo čitat na plaži da mi nebude tako jako
dosadno na moru...zujo
aaaaaaaaaaaaHmmmmmmmmmmmmmm, mislim da bi to bilo sve........................partyparty
---------------------------------------pozdrav-----------------------------------------------

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3