22.06.2007., petak

izlet i zadnji dan škole (skoro pa potpuni izvještaj)

evo novog posta...
Obećala sam da ću napisati poslje izleta i eto pišem napokon
Na izletu je bilo super... Razmišljala sam dal ću se kupati il ne i na kraju sam se ipak kupala,
bilo je ludo na pedalinama!!nut Prvi put kad sam išla na pedaline je kad sam sljedila Renatu i one koji su bili s njom
(koji su je doslovno oteli)... Plivala sam od obale do mreže i taman kad sam došla do pedaline i htjela udahnut zrak netko
me lijepo zagnjurio tak da sam se zamalo ugušila!!mad Kad se Renata oslobodila otišle smo malo do obale i tak smo se počele
valjat po pijesku, dobar osjećaj XD. Onda smo poslije išle samo ja, Japa i Renata na pedalinu pa su se priključili
i Điđi, Hrco, Kuja, Dado, Jelovečki (ako sam nekoga zaboravila to je zato jer mi je sunce udarilo u glavu i pola stvari se ne sjećam).
Na toj sam pedalini lijepo nastradala... Imam 8 masnica al se ne sjećam baš kak sam to uspjela, jednom sam ostala jedina koja
nije odletila u vodu kad smo svi stali na kraj pedaline pa sam se nekak raspala ni sama neznam kak, jednom sam zapela za ogradu,
više puta sam se nabila u lojtre xd, i da... dobro se sjećam onog kad sam Japi zgnječila prste, ona se dere MARTA JEBEMTI MATER, PRSTI!!!
a ja ne kužim o čem ona...lud Na kraju je i meni netko tak zdrobio prste al se ne sjećam ko...
Onda je netko okupirao tu pedalinu pa smo mi cure otišle spremiti se jer smo za 15 min trebali bit gotovi...
Kad smo se vraćali s plaže prema busu cure su mi rekle za neki dućan u kojima se prodaju majice u koji ja nisam stigla ni uć!!!
U busu je na putu do doma bilo... cajkavonono....što mi baš i nije pasalo al eto... p.s. thx. nekom neznam kom na onoj slici XD XD XD
Većinu puta sam tražila nešto hladno jer sam se skroz spržila na suncu jer mi se nije dalo mazat kremom :p (trenutno doma umirem
i neznam kak ću spavati...)
Danas je bio zadnji dan škole tj. jučer... Donjeli smo vodene balone, napunili, izašli van, vidjeli bekavce, zaletjeli se prema njima kad ono čuješ
profu ŠTA RADIŠ?? DAJ TE BALONE!!! i tako nam je plan propao... hehe, al smo onda otišli to trga i htjeli smo se kupati u fontani al nije radila,
pa smo otišli do kina do jezera a jezero je čuvao neki policajac (mislim da nas taj nebi nikad uhvatio ni da smo 5 koraka od njega al ajd...)
Sjeli smo u kafić, Nikšić je častio party.. Onda smo kao trebali ić kupiti sprejeve al ih valjda nije bilo, nisam sigurna i onda smo se vratili u
pizzeriju Zvonimir gdje smo se nažderali, hehe, i poslje tog smo se malo razbježali svaki na svoju stranu... Ja sam na kraju, opet neznam kak ni zašto
završila sva posprejana sa crvenim sprejem za auto, a najbolje je to što ja nisam znala da je to za auto pa sam nagovorila Niku da me pošprica po kosi...eek
Na kraju su samo hlače nastradale al valjda će se oprat na kemijskom...
Još ću vidjet svoj razred za tjedan dana i to je zadnji put, a falit će mi puno...
Sutra najvjerojatnije idem na more al ću sjediti u hladu!!!!!!!
Ovaj post se malo odužio... Još samo ova slika, baš mi se sviđa smokin (niš ne pitajte) hahaha
P.S. u ovom postu sam se čak trudila pisati veliko slovo nakon točke XD XD


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3