07.06.2007., četvrtak

post sa zakašnjenjem XD

u subotu sam bila s japom u zgu
prošle smo pola zga u potrazi za iron maiden majcom broja S ali ju normalno nismo našle...headbang
nadam se da neće opet biti kao i s majcom od bodoma kad smo išle 500 puta u rupu i NIKAD je nije bilo
ali zato sam si kupila noove starke (opet) i još neke zakrpe koje sam sad sve zašila na torbu
(khm, khm, šivala sam ih od 12 do pol 5 ujutro, XD) lud
slike su vam priložene u boxu.....................
Došla sam do jedne stravične spoznaje a to je da je rock festival radar baš na dan kad mi idemo u crikvenicu
tak da ako već nebi išla nemogu ni gledati na telki ako će bit kakav prijenos...mad
Nadam se da ću smjet ić van ove subote...rolleyes
i sad sam se sjetila one štafete koju mi je natalija predala još davno al to će biti u sljedećem postu,
jer si još nisam skinula sve pjesme
eeee da, ovaj mjesec imam flat tak da mogu skidati kolko hoću s interneta pa ako vam neš treba...
pa do sljedećeg posta (najvjerojatnije za dva tjedna) pozzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3