23.05.2007., srijeda

krizma

U subotu je bila krizma... mislim da je sve ok prošlo... (neki ljudi znaju na što mislim a neki ne)
Nakon pomalo dosadne `proslave` zaputlila sam se s Japom u Vegos. Bilo nam je super i tako to sve blabla...
Nemam baš inspiracije za pisanje pa ću staviti neke slike sa krizme i neke slike iz škole gdje smo se mi cure slikale...
pa uživajte naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo mi je bio najsmješniji dio mise... obratite pozornost na svećenike na svakom krajurofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje smo svi zajedno... malo nam oči svijetle al ništa strašno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dečki...b raz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Josipakiss i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
curke i ja točno u srediniwink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nives, ja, Marija, Petra i Marina

to bi bilo sve za ovaj post... već sam dobila novu štafetu koju sad neću pisati jer mi se neda a i moram potražiti te pjesme jer mi trenutno ne pada nijedna na pamet.... pa do tada pozzzmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3