28.04.2007., subota

PRVI POST

nakon dužeg razmišljanja dal da napravim blog ili ne ipak sam ga napravila... ali ne zato jer mi je dosadno ili jer nemam ništa drugo za raditi nego jer svi oko mene imaju blog pa sam se i ja osjećala dužnom napravit svoj... a i jedna frendica mi nije dala mira sve dok ga ne napravim jer ona zna kolko ja puno mogu pričati pa se nadam da ovaj blog neće bit dosadan i da neće faliti novih postova. A i jedan od razloga što sam ja otvorila ovaj blog je i ovaj dizajn koji mi je napravila ista ona frendica koji se još treba malo doraditi al je i ovako super. i šaljem jedan veliki pozdrav japi i nataliji i svima koji imaju blog a komentirat će mi i svima onima koji nemaju blog a komentirat će mi. pozz

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3