Toys' Master When You Don't See Me - Toys Master - Blog.hr

Toys Master

When You Don't See Me

... Khm...

Evo ovako... Prije svega se moram svima najdublje ispričati što se u posljednje vrijeme baš ni malo nisam angažirala oko blogova... Ali jednostavno nisam imala ni vremena ni volje, pa je to tako ispalo...

Inače, ovo će biti jedan posve neobavezni, netipični post bez, za mene specifičnih, ''dubokoumnih'', razvučenih tema...
U poslednje vrijeme mi se život uglavnom svodi na školu, učenje, gledanje anima i onda za vikend – nemoralno ubijanje i one posljednje najsitnije trunčice energije koja je u meni ostala... Sve u svemu – neopisivo zabavno... =(

Tako sam prije neka dva tjedna (mislim 02. 03.) bila na jednom stvarno fantastičnom koncertu. Riječ je, naime, o Guns N' Roses cover bandu, mislim iz Beograda (ako me sjećanje ne vara)... I to mi je stvarno bio jedan od boljih (ako ne i najbolji) koncert u posljednje vrijeme... Ozvučenje – idealno... Band – neočekivano dobar i stvarno za svaku pohvalu... Atmosfera – upravo onakva kakva treba biti... Sve u svemu koncert je bio savršen...
Sada je već prošlo podosta vremena, pa je već splasnula euforija koju sam osjećala za vrijeme i nekoliko dana nakon koncerta, tako da vam ga ne mogu dovoljno slikovito opisati... No kakobilo, tko god da je imao prilku ići, a nije neka se sad grize... he he...
Dobro, koncert je imao i nekoliko neželjenih posljedica, počevši od toga što sam izgubila mobitel (tako da sam trenutno u fazi skupljanja brojeva, što je strašno zamoran posao). A druge stvari, koje uključuju gomilu masnica, pomalo ukočen vrat i žuljeve, i nisu bile toliko srašne... Ma sve u svemu – isplatilo se =)

Uglavnom, trenutno sam u nekoj anima fazi (da se tako izrazim), tako da ću vam vjerovatno, neko vrijeme, dosađivati sa tim divnim, malim, japanskim likićima =D

Pa evo tri anime koje u posljednje vrijeme naviše gledam...

Wolf's Rain

Zapravo, ovu sam animu već cijelu pogledala, ali sam je svejedno morala navesti. Riječ je o ljudima koji se preobražavaju u vukove (to jest o vukovima koji se preobražavaju u ljude), te oni nastoje pronači svojstveni Raj, jer žive u okrutnom svijetu punom boli i patnje u kojem se vijeruje da su vukovi izumrli... Neću sad oposivati cijelu radnju jer bi to previše trajalo, budući da je doista složena i prepuna raznoraznih komplokacija...
Anima ima pomalo zbunjujuć kraj koji mi se u početku nije ni malo sviđao, no sad mi je baš ono gotovo najbolji u cijeloj priči, jer otvara doista gomilu mogućnosti...

Wolf's Rain

Death Note

Ovu sam animu tek započela gledati, ali veća sam je jako zavolila, pogotovo jednog od njenih glavnih protagonista koji se, vrlo riječito, zove L.
Radnja je isto zanimljiva, ali neću je ni pokušavati opisivati =)

Death Note

Naruto

Zapravo je to trenutno i jedina anima koju gledam... Ja i sestra nezostavno svaku večer (ne računajući vikend) moramo pogledati barem 3-4 epizode... Likovi su vrlo simpatični, radnja razrađena u tanjštine... ma divno...
Naruto mi se u početku, prvih par epizoda, nije ni malo sviđao, ali s vremenom sam ga ful zavolila, tako da sam sad praktički ovisna =) No ipak ni približno toliko koliko i moja sestra koja je Gaara (jedan od likova) omiljeni lik, te je njime praktički opsjednuta... (u to se vrlo lako možet uvjerit na njenom blogu) eh...
Ma, možda je i bolje da više ne pišem o Narutu, jer bi se to stvarno moglo odužiti...

Naruto

I to bi za sad bilo to...

Adios
- 20:09 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.