Toys' Master ... - Toys Master - Blog.hr

Toys Master

...


... Kao da je možda i bilo vrijeme da napišem novi post....?
Pa eto ga...
I prije svega, željela bih se ispričati svima kojima možda nisam odgovarala na komentare ovih dana.... Bila sam bolesna – problemi s očima... Uglavnom, kompjuteru se nisam smijela ni približiti, i to prije svega stoga što nisam ništa vidjela.... Naime, ja nosim leće, a imam dioptriu -6... tako da mi je svijet bez leća jedna velika mrlja prošarana nejasnim siluetama... A kako sam imala problema s očima nisam mogla staviti leće, pa sam gotovo tjedana dana piljila u prazno i jedina ''društveno korisna'' stvar koju sam radila bilo je beskrajno preslušavanje kompilacije EKV-a... i to do te mjere da već znam kada čovjek udahne tokom pjesama.... Ma mislim, shvatili ste...
U petak je, naime, moj blog ''slavio'' prvi rođendan... Weeeee!
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday my dear blog
Happy birthday to you
Mislila sam napisati nekakve zanimljivosti o njemu.... ono nešto tipa – koliko komentara je ostavljeno, najuspiješniji postovi i sl., no nije me volja. Općenito u zadnje vrijeme baš i nemam vremena za rad na kompjuteru (ne računajući rad na kompjuteru na slikarskom projektiranju – već mi je blago slabo od photoshopa...). Jednostavno imam previše stvari za napraviti... Referat o gotičkoj skulpturi za povijest umjetnosti, referat ''romantizam u književnosti i slikarstvu'' za teoriju oblikovanaj, učenje engleskog, dovršavanje radova, crtanje, slikanje, učenje hrvatskog, lektira.... Ma uglavnom, imam osjećaj da ovaj tjedan neću stiči disati...
Da, frendica mi je rekla kako je na sajmu knjiga uočila veliku, debelu knjigu o romantizmu, što je naravno izazvalo moje euforično oduševljenje. Mislim, ja sam veliki ljubitelj romantizma kao stilskog razdoblja... Tako da ću svakako ići izvidjeti situaciju na sajmu (bila sam već dva puta ove godine, ali tamo ima jednostavno previše knjiga.... stvari ti vrlo lako promaknu...)
Ah da, već kad smo kod romantizma... Stvarno sam umrla od smijeha kakvu je ''prašinu'' podiglo moje spominjanje Werthera na blogu.... Doista nisam očekivala da će se ljudi toliko pobuniti... Dobro, to mi je barem zanka da čitate postove =)
I onda sam 200 puta morala objašnjavati zašto mi se baš on toliko sviđa... Pa da još jednom pojasnim – Ne sviđa mi se što cijelo vrijeme cvili za Lottom ( Da, i meni se popeo na vrh glave), nego mi se sviđa njegov karakter... i to ne zato što je divan, pametan i savršen, nego zato što je vrlo ljudski, prepun mana, te posve nesavršen... Volim književne likove s takvim razrađenim karakterima. Njegov karakter možda i nije super i idealna, ali ja u književnoti to niti ne tražim.... Volim smušene, zbunjene likove s čudnim idejama i ponekim krivim stavom. Pa uostalom, svi smo mi s vremena na vrijeme smušeni, zbunjeni, s čudnim idejama i ponekim krivim stavom... Svi smo mi s vremena na vrijeme Werther (Sad očekujem da me zbog ove zadnje izjave napadnete komentarima tipa – Werther!! Ja!? Ti mene nazivaš Wertherom!? Sram te bilo! =)
Recimo Shakespearov Hamlet je također super (mislim što se lektirnih djela tiče). On je također blesav... Pravi se lud, dramatizira, osvećuje se... Ma lik je baš super...
Eh da, jučer je moja frendica slavila rođendan. Bilo je odlično, nakon dužeg vremena vani mi je bilo doista dobro...
I tako, to bi uglavom bilo to...


I kako bi romantičarski dojam bio potpun evo jedne Goyine slike

Goya


- 13:27 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.