Linkovi nekih korisnih stranica...

*Blog* *Fejs* *Freemail* *kSolo* *Popmundo* *TinyPic* *YouTube*

Zbog njih o[p]stajem u blogosferi...

*Agua* *H@cker* *Sretna Crna Ovca* *Miss T.*

...hvala vam :)

...random fotke...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Image Hosted by ImageShack.us

...evo jedne moje fotke...

Image and video hosting by TinyPic
Yeah,I really need a hug...is that too much to ask for??

bite me...& I'll bite you ;)

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga...

Moj život...
Moja razmišljanja...
Moji stavovi...
Moj blog...


Nešto o meni...

tražim se u ovom moru izgubljenih duša.
vatra i led.suze i smijeh.
komplicirano jednostavna.
jedan dio mene želi biti savršen.
drugi dio uživa u nesavršenostima.
voda.moja energija.
nepovezane misli.
vjerojatno ne uživam u životu onoliko koliko bih trebala.
možda sam prestroga prema sebi.
*okice* -->pomažu puno puta.
zelene suzne oke.
frendovi.
zabava.
smijeh.
Bj.
15.
08/02
istina ili izazov.
mjuza.
gluma.
kazalište.
filmovi.
fejs.
blog.
horoskop.
umjetnost.
zidovi.
zvijezde.
mjesečina.
noć.
životinje.
osjećaji.
vampiri.
vukodlaci.
izreke.
provale.
i opet smijeh. :)
ljubav. trenutno na zadnjem mjestu.

?Što radim?

-fotografiram
-čitam
-pišem
-gledam
-glumim
-pjevam
-trudim se biti bolja, no u
isto vrijeme ostati vjerna sebi



obečajem samoj sebi...
bit ću jedna,jedina i jedinstvena...
lijepa ili ružna...
sretna ili tužna...
no jednostavno ja-Bella.

[ne vjerujem u horoskope, ali me zabavljaju]

°vodenjaci°

Cure rođene u ovom znaku ponekad su ispred svoga vremena i malo mare za tradiciju. Njihova znatiželja je velika,a oko sebe često skupljaju znatan broj ljudi. Prijateljstvo im je vrlo važno i nema toga što neće učiniti za prijatelje. Lako se uklapaju u svako društvo iako izbjegavaju osobe krutih i konzervativnih stavova. Ove cure se ne zaljubljuju lako pa im se događa često da ostvare prvoodnos prijateljstva koji će se s vremenom pretvoriti u ljubavnu vezu. Dečko koji ih osvoji mora prije svega biti spreman na to da ih neće moći zadržati samo za sebe jer one ne mogu bez druženja,izlazaka i sklapanja novih poznanstava. Njihov pristup životu ponekad djeluje kaotično jer su im misli negdje daleko i često razmišljaju o stvarima koje drugima rijetko padaju napamet. One su zanimljive,inteligentne i svakako drugačije od drugih.

<3<3<3<3

Onaj koji je bio tu čak i kad je bio daleko. Onaj koji me podržavao u mojim odlukama. Onaj koji me poznavao bolje od mnogih iako nije puno pričao. Onaj koji mi je znao pokazati pravi put. Onaj koji me nikad nije osuđivao. Onaj koji me volio najviše na svijetu. Onaj koji mi fali više od svega. To je moj tata.

Image and video hosting by TinyPic
da,zašto?samo nebo zna.
Ne govorite mi da ne plačem. To je jače od mene.


...volim te,tata.oduvijek,zauvijek...
Image and video hosting by TinyPic

''Mazo,nije bitno što drugi misle. Bitno je da si ti sretna.''
~Nastojim se toga držati.~


Image and video hosting by TinyPic

subota, 02.05.2009.

Nikad se neću prestati nadati...

...jer duboko u sebi ipak vjerujem da će biti bolje.
Da će sve doći na mjesto.
Da će se nepravda vratiti onima koji su ju počinili.
Da se sve događa s razlogom.
Da ću jednog dana biti sretna.

Zaključila sam da se ne zabavljam dovoljno, i odlučila sam to promijeniti.
Nema više onog ''od sutra'', počinjem od danas.

Ne želim se osvrtati na moje padove.
Svatko ih ima.
Bitno je smognuti snage i podići se.
Nije važno imamo li ogrebotine niti kako izgledamo.
Važno je podići se sa smiješkom.Image and video hosting by TinyPic

Priznajem poraz.
I smiješim se.
Ne zato što sam sretna zbog njega, već zato što sam shvatila da za tako banalne stvari nije vrijedno gubiti glavu.
Da, to je poraz, ali to je moj poraz, koji me osvijestio da sam pogriješila.
I zato ne žalim zbog onoga što je bilo, nego se veselim onome što će biti (:

Image and video hosting by TinyPic

...Bella



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>