jednega dona ode cedu osvanit slike

mihaela:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šugonja:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
krivonja:Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

uffffff......ovo je blog o meni događajima u mome životu i te stvori ala ala gremo pisat novi post eh.....stvarno neznan ca bi se moglo upisat u opis bloga?????inace ostavijte komentare pliz i necu objavijat svoje slike itd itd itd itd ajmeeeeeeee ca cu ode pisat????ok pisat ce se o lipima i grubima stvorima



Free Hit Counter
Free Hit Counter

ode ce bit o meni :D

ime:neda mi se vec sakrivat svoj identitet zato jo van se zoven vana
prezime:radić
godine:13
mijesto stanovanja:jelsa
datum i godina rodnenja:1994 datum necu rec
zelje:pa PROVA prijatejica,lipsa skula,zeko,vrotit se u ona stora prekrasna vrimena itd
ljubav:slobodna i ludo zaljubljena :D
slusan:
• Nirvana
• The Beatles
• The Rolling Stones
• R.E.M.
• Queen
• The Clash
• Queens Of The Stone Age
• Pink Floyd
• The Doors
• The Stooges
• Led Zeppelin
• AC/DC
• Guns N' Roses
• Jimi Hendrix
• Deep Purple
• Green Day
• Bob Dylan
• Bon Jovi
• Red Hot Chili Peppers
• Janis Joplin
• Tina Turner
• Misfits
• New York Dolls
• Ramones
• Azra
• Sex Pistols
clanica sam:udruge prijatelja zivotinja,udruge prijatelji dupina,
obitelj:mama,tata,sisterica,2x nona,dide
hobi:žderat cokoladice u ostale gluposti,pisat po msn-u,i bezveze surfat po internetu

volin:
muziku
nike jude
ples
peace
hippie
životinje
svoje kucne ljubimce dvo presjatka zekota
pomfrit
zagreb
cokoladu
putovanja
starke i marte
msn
filmove pogotovo horore
sarene boje
citat
jist gluposti
max tv
ako se jos cega sjetin jovit cu van...



a marzin:
nike jude
cajke
meso
krzno
skulu
kad mi je skula ujutro
kad mi je informatika ujutro
ako se jos cega sjetin jovit cu van...

osoba koja mi je trenutno naj:mihaela iz zg
osobe koje me takoder puno usrecuju u zivotu:
cuky
marijana
miroslava
marija bulanka
maja
moji zekotiiiiiiiiiiii
i naravno sama ja
hehe sorry ako se kga nison sitila

i znote ca cudi jude kod mene jo na parvi pogled izgledan ko niko ko uopce ni sritan a ne ko niko ko zeli love,peace and happines i onda kad me upoznaju skroz se cudidu heh

petak, 11.01.2008.

ejjjjjj evo jos jedon post jer je oni tribo odavno objovjen hehe

bila san u zg i bilo je super mislin bila san klizat i nosla san se sa prijatejima itd ali necu sve opsirno pricat i bila san u muzeje i kupila san nove postole itd ala komentiraj te jer mi se ne pise vec!!!tose ni vazno ko san jo nego ti meni somo rec kako se ono stavi :D recu uskoro ko san jo!!!ajme i inace jos nisto u vezi pasonega posta ta osoba je inace dobra(ko i vecina)ali me je tad izvcirala (ko i vecina)heheh!i mislin ako se skuzis ode zov me inace vonka a ne tocno 6 putih pa cu jo i zvat tebe ajde cao!!!dorina kisi kisismijeh pozz stojte mi dobro bud te:finonjamipartysmokinpjeva hehe cao



eeeee i pliz glasajte za moj blog
Blogomanija - Top Lista

idete na to kliknete posjeti i glasaj i nadete blog koji se zove wish you were here


i sad moje pjesme moji snovi







kad smo vec kod doorsih ca ni jim prekrasannnn









i za kroj pisma po kojoj je moj blog dobi ime



| Just Say SomeThiNg (109) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.