subota, 14.02.2009.

Ti si me naučila vjerovati... i ne bojati se
Bila si jedina svjetlost u mom mraku,
Svjetlila si i grijala me...
Kako si se usudila reći da me voliš,
Nakon ovoga što si mi učinila...
Pustila si me da padnem,
Ostavila si me na samrti.
Moje bolne rane zazivaju tvoje ime,
I sad znam...
Znam da sam ja bila kriva.
Ali ne više... ne danas...
Ne bih više mogla podnijeti..
Tvoju mržnju...
Sve tvoje laži neće me više spustiti..
Nikad više moje rane neće zazivat tvoje ime..
Svu ću krivnju preuzeti,
Nikada te ne bih tako povrijedila.
Ali bez tvoje prisutnosti...
Ne želim te...
Ne čujem te... ne nadam ti se..
Više me nikada nećeš povrijediti..



Image Hosted by ImageShack.us


14:52 | Komentari (166) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.