petak, 07.11.2008.

..Predaja..

Zaklinjem se na vjecnost,
Sada kad si odlucio ostati.
Bio si tako neodlucan,
Ostajemo li zajedno?

Dragi, nema smisla u bjezanju
Znas da cu te pronaci.
Moj zagrljaj te ceka,
Bit cemo zajedno zauvijek.

Udahni moj zivot u sebe,
Nikad vise svoja, samo tvoja.
Nema spasenja, ne vise.
Predajem ti se.

Slusaj tisinu,
Preuzima svu moju krivnju.
Zivot brise se i suze oplakuju
Posljednje molitve...

Gasi se plam u meni,
Srce prestaje da kuca,
Krv kola sve tise,
Radam se iznova, u smrti.

Zadnji izdisaj odlazi u tamu,
Trazim poznati drhtaj i
Pronalazim ga uz tvoje tijelo,
Cvrsti oslonac mojoj ranjivosti.

Poljubac,tako zeljan i slastan
Pociva na tvojim usnama,
Poljubi me i probudi me,
Samo ti si zivot medu smrti...


18:30 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.