subota, 26.11.2011.

...vrijeme...





ni ne okrenemo se
a vrijeme je proletjelo
teče i curi,
donosi i odnosi...
nesmiljeno i nepokolebljivo
nema stajanja niti ponavljanja

u ovom životu
dobili smo samo vrijeme
a na nama je da ga iskoristimo
najbolje što znamo






pitam se...koliko mi je još preostalo?
... duboka starost, danas, sutra, godina, deset, pedeset...
Možda je to nekome čudno..ali voljela bih znati.
Ne moram znati način...ali kada...to bi voljela znati...



- 00:46 - Tvoj trag u bespuću (24) - Print - #

ponedjeljak, 21.11.2011.

Planina




penjemo se
spotičemo o korijenje i kamenje
posrćemo
padamo
dižemo se
nastavljamo
koljena ranjava
ali ne obaziremo se
polako idemo svom cilju
težimo sunčanim vrhovima

ona je visoka
surova i nemilosrdna
želi nas pokoriti
survati i vratiti
u maglovita podnožja
gdje vladaju tama i tuga
gdje putevi nestaju
gdje se ruke razdvajaju
gdje je jeka jedini glas razuma

penjemo se sporo
granje nam udara u lice
borimo se sa vjetrom
i planinskim demonima
posrćemo
padamo
dižemo se
ustrajemo
sve do samih vrhova
zajedno...

...stižemo li zajedno?!





- 17:52 - Tvoj trag u bespuću (10) - Print - #

srijeda, 16.11.2011.

bez stiha...






bez riječi sam...
bez stiha...
lutam, čekam, tražim,
nadam se
tonem, padam, dižem se,
borim se...





that I love you
I have loved you all along
and I miss you
been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
stop breathing if
I don't see you anymore


- 18:51 - Tvoj trag u bespuću (14) - Print - #

nedjelja, 13.11.2011.

Jesmo li...









Jesmo li jači
od svih iskušenja
od svih prepreka...

Jesmo li sposobni
premostiti obale?
Sudariti svjetove...

Rijeka nadanja
divlja je i snažna,
odnosi
ali i donosi...


Uspjeh je moguć jedino ukoliko postoje volja, želja i trud...





- 21:15 - Tvoj trag u bespuću (18) - Print - #

četvrtak, 10.11.2011.

Povedi me...





povedi me
blatnim putevima života

povedi me
u zajednički san

povedi me
do kraja tuge

povedi me
do početka duge


nije važno gdje idemo
samo me povedi...




- 13:47 - Tvoj trag u bespuću (6) - Print - #

utorak, 08.11.2011.

Najčišća ljubav





Ležimo zagrljeni
mirišem njegovu kosu
prolazim prstima
nježno i polako

Njegov nježni zagrljaj
melem je za moju
klonulu dušu

Njegove riječi
slamaju me...
i griju moje srce

...toliko ljubavi
je u njemu

Njegov pogled
otvoren i tako čist
dok riječi iz njega samo klize


Volim te mama...
...najviše na svijetu
nemoj biti tužna!





- 14:30 - Tvoj trag u bespuću (6) - Print - #

petak, 04.11.2011.

Trenutak u vremenu








postoji trenutak
u kojem zagrljaji mislima
postaju stvarni da oduzimaju dah
u kojem poljupci pogledima
pale vatre na usnama
u kojem ljubav
postaje više od sna
u kojem nadanja
dobivaju svoj pečat potvrde

postoji taj trenutak
i on dolazi...

i postoji mjesto
koje taj trenutak spaja
u vremenu
koje dolazi...

taj trenutak
prvog susreta
prvog dodira
prvog zagrljaja
prvog poljupca...


- 20:15 - Tvoj trag u bespuću (23) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>